Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

alltså ja blir fan mörkrädd...
    ja ha hölle  på o sutte i telefon kö hela dan känns de som..
    de e ju fan bara dataröster hit o dataröster dit... lämna telefon nr. tryck #
    lämna personnummer o tryck #
    vill du ändra tryck stjärna o tala in meddelande...

hur ska man få hjälp som????
    o nu när ja väl kom fram till sköterskan, ja då står ja i "FEL" kö så nu får ja börja om.... dumt av henne o inte koppla mig rätt då,, men jävla kärring jävel kan inte bemöta folk på ett normalt sätt....

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH...

så nu ha ja svurit och beklagat mig lite...
    ska återgå till att bara vara förbannad nu....

• sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-21 14:32:06 följande:
    Så hemma från dagis/tandläkarbesök fyyyy f*****n Nu ska de rotfylla tanden o se om de funkar annars blir de o dra tanden. KUL JUL!!!!!!!!!!! säger ja... NEJ.. Nej nu ska ja ta sonen och städa o diska dyker upp ikväll
    usch då... fan rotfyllning verkar inge kul de inte..
  • sugar rush

för övrigt så är ju Sickla ett fruktansvärt fult namn,,

sicklatunneln.. vem kom på de... nått bättre måste ju ha funnits...

• sugar rush
    Malena79 skrev 2010-09-21 15:10:53 följande:
    Den verkar verkligen jättebra. Man ska köra 25 min 3 ggr i veckan står det på. Men jag vill ha snabbt resultat så jag kör 20-50 min varje dag än så länge (hmm köpte den förra veckan så får se hur det går) Ska försöka gå ner mina sista kilon snabbt så nu blir det rockring, promenader och äter endast nutrilett och sallad i typ 2 veckor. Beach 2011 borde inte va omöjligt om man startar redan nu
    ja satsar på beach 2020

• sugar rush
    Isnogood skrev 2010-09-21 16:59:59 följande:
    Förvånad  Bor jag i Norrland..?!?

"Känner mig förvirrad"

Sooooooonen.....inte äta hela kakan själv... Drömmer
    om DU bor i norrland.... var bor jag då????

*funderar funderar*
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-09-21 17:20:38 följande:
    Nordpolen
    aaaah,, tack för hjälpen
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-21 19:27:14 följande:
    De är då ingen värme här i stan... brrrrrrrrrrr svinkallt.. Måste hitta nån som kan värma mig

HAR problem har inget o ha på mig på lördag toppen ja hade planer på köpa satt som krovskinn på mig... nu måste ja leta vidare.. suckar...
    sånt där e ju drygt,, man har tänkt en sak o så blir de inte så...

ja ska ut på fredag och ja ska ha en svart småkort klänning med härlig ringning fram o bak
    nätstrumpor och mina nya fina stövlar......

men kolla om du kan hitta nån lösare tunika som du kan ha leggins till då,, lite lösare känns ju skönt o ha på sig... man vill ju inte känna sig som en korv när man ska ut o ha kul... när man går o drar i klänningen o undrar hur den sitter osv... de e ju en mega turn off... för alla parter....
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-21 19:54:12 följande:
    fast har ja tunika som sitter löst så ser ja större ut än va ja är..
    ja menar ju inte att du ska ha ett tält på dig... men nått som inte sitter som korvskinn...
    man känner ju sig ofta mer bekväm i nått lite lösare... men du ska ju göra som du vill själv
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-09-21 20:42:24 följande:
    hitta dock en skitsnygg jacka idag men får se den var superkort i armarna

men om den va superkort i armarna så finns de ju dom som e bättre..

va va de för jacka?? vinterjacka, skinnjacka, vindjacka, regnjacka,, kappa???

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D