Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-09-20 22:42:09 följande:
    Nu ska Gammel-Maja sova.. Orkar knappt hålla upp ögonen nu....
    Seminarium imorn o fältstuidie på onsdag..

Gonatt sötnosar!!
    Dröm trevliga drömmar om mig som alltid!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
    Hjärta 
    natti natt kram
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-20 22:55:00 följande:
    Nr 2 är klämd i en dörr....

Jag har faktiskt inte studerat bilderna så ingående för att ens kunna gissa att de skulle vara samma
    ååå jo... försök inte
  • sugar rush

men se mycke hemskt!!!! sover ni aldrig ???
    o vad vaknar man upp till... -jo prat om hårda Vs slaka mojänger, tänker inte ens bläddra bak o kolla vad de va ni pratade om

här har vi haft en mysmorgon,,, dottern ville SOVA hos mig imorse vid 6 o nu vaknade vi kvart i åtta.... myyyys

• sugar rush
    Pejgan skrev 2010-09-21 08:10:30 följande:
    Men hårda mojänger är väl bra?
    aha, så de e karamelle de har pratats om
    då e ja med
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-09-21 10:58:08 följande:
    SKITBIL

Enda positiva verkar vara att skitbilen uppenbarligen är lika mycket vänsterhänt som jag själv...för alla fel sitter på höger sida (på bilen alltså, inte på mig...jag har ju inga fel "HOST" )
    haha,, de där känns igen..
    de e ju fan alltid nått..

drivknutar, kammaxel grejs eller nå hjul lager o diverse annat dyrt som måste åtgärdas...

ja ha nog lagat allt som går o laga på min lilla pärla... kammrem bytt,,, fläktrem bytt... allt nytt... så den BORDE vara nästan gratis nu hädan efter bara bränsle o försäkring som kostar...
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-09-21 11:13:02 följande:
    Oh...ja kanske inte ska klaga så mycket då... har bytt bakbromsar o en spindelled + censorerna till abs o tracks... annars bara fyllt på diverse vätskor...
    haha,, diverse vätskor.... ja ja tänker inte berätta om när ja skulle kolla oljan förra veckan

Drömmer
  • sugar rush
    cajsasmamma skrev 2010-09-21 11:35:05 följande:
    Helloooo!!
    Hämta precis hem en sjukunge från skolan :( feber, ont i magen, och så ha ho spytt :/
    Hmm grannen få ställa opp som barnvakt , men känner mig trygg o lämna över ansvaret till han eftersom han är en läkare i 68år åldern :) ska till stan och köpa virke spm jaghar beställt.
    men huga....
    inge kul me sjuka barn...
    hon får krya på sig snabbt....
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-09-21 13:18:09 följande:
    Jag blir lite mer...hmm... ohämmad med sprit i kroppen men dagen efter dagen före är hemsk efter sprit KräksSkrikandesSpökeDöd
    hahahaha... same here

sprit är snabbverkande på mig.... men ja blir bakis som fasen av de...
    men ni som spyr... ujujuj... Orutinerat jänter!!

tom jag... som är yngst av alla dricker inte mer än ja klarar av... skärpning
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-09-21 13:30:30 följande:
    "HARKEL" Tjaa...kan nog sägas att jag blir det med...särskilt med tanke på att jag ALDRIG brukar dansa... men med spriten i kroppen så dansade jag i flera timmar Skäms
    He he he, var ju ute i fredags OCH lördags... båda gångerna gick jag hem på natten (ensam..), det är en mil o mycket frisk luft...var inte ett dugg bakis någon av gångerna dagen efter trots att jag druckit maaaaaassor Frisk luft o motion av något slag är grejen
    motion i fyllan e BRA!!!

en nyår så blev en av gästerna lite överförfriskad...
    taxi på nyår e ju ett rent hell... så han blev less o vänta o började gå...
    han gick nästan 3 mil den natten,, kom hem vid nio på morronen, o taxin hade letat efter honom, men han hade gått in till några efter vägen för "påfyllning"
  • sugar rush
    Isnogood skrev 2010-09-21 13:37:35 följande:

ATTANS...att ja aldrig tänkt på det där med påfyllning Obestämd
    haha,, mmm,, men de får vi ta igen när vi tar den där korett festen ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D