Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Wham skrev 2013-01-21 13:00:44 följande:

jag e mer Pom po pom Tungan ute

Hejarklacksledare..?

"Ser framför mig hur du skuttar omkring med pompoms"

Tungan ute   
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    ulfsas skrev 2013-01-21 13:47:23 följande:
    Isno: om de drar, tag o hänger efter så är det ett tecken.

Förstår att 0245 hos dig är i klassen bland de superdesperata. I korvkön kanske.

...på att de e alldeles för fulla..?
  • Isnogood
    Wham skrev 2013-01-21 13:19:06 följande:

HAHAHA... nja inte direkt! Min kroppshydda hindrar mig lite där jag är mer som Yoggibjörn isåfall fast om du blir glad av de så kan ja ha pompoms

Tror det skulle finnas en hel del karlar på detta ställe som skulle jubla om damen har pompoms, hur kroppen än e formad, för...endast pompoms förblindar dem o tar nog fram deras djuriska lustar "Fnissar"
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-01-21 14:37:07 följande:
    Nä det var ju inte så jag menade  

Nä nä nä Drömmer
  • Isnogood
    singel pappa83 skrev 2013-01-21 15:48:16 följande:
    Har samma "problem" skillnaden är ju att tjejer är sjukt dåliga på att visa att dom är intreserade medans kilalr är tvärt emot  :P 

"Funderar"

Kan inte hålla med där

Ni är ju hur svåra som helst!
    Tycker jag i alla fall Skäms

fast...vännerna säger att det skulle behövas en stor neonskylt med blinkande lampor o sirener o någon som ropade rätt ut "HALLÅ; HAN ÄR INTRESSERAD AV DIG" för att jag kanske eventuellt möjligtvis skulle fatta det Spöke

Nee, skulle va väldigt mycket enklare om ni bara sa rakt ut vad ni tyckte o tänkte "Nickar" Drömmer         
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-01-21 15:56:08 följande:
    fast om jag skulle se dig på krogen så skulle jag lätt ragga på dig, oavsett om jag var nykter eller ej  

Förvånad    Cool  
  • Isnogood
    Wham skrev 2013-01-21 16:03:08 följande:

haha, av nån anledning tänker jag på Möhippa när du pratar om blinkande lampor och sirener

HALLÅ, HÄR ÄR JAG!!!!    
    Ja skulle gärna ha möhippa, men det känns lite som att börja i fel ände liksom Drömmer

Kanske FÖRST skall finna mannen, sedan fatta att han kan vara intresserad, o SEN möhippan "Ingen tid att förlora" {#emotions_dlg.djavulsk}

Eller...kanske inte så snabbt då förstås, men kan ju inte ge en flerårslång förklaring ju     
  • Isnogood
    Wham skrev 2013-01-21 16:16:55 följande:

haha, ja jag skulle gärna ha möhippa oxå fan va kul.. när de e dags för giftemål (om den dagen kommer) så hoppas jag att brudarna vill festa med mig lite nervös kan man ju dock bli om man tänker på vilka uppdrag man kan tänkas måsta genomföra..

syrran skulle linda in karlar i toapapper bla. och den första hon går fram till, han är både dör och stum hahahaha,, fatt ahur kul de blev när hon skulle förklara vad hon ville göra... hahaha, ja kissade nästan på mig lite där

men du ska helt klart börja i fel ände,, man kan behöva lite roligt ibland !!     

Aha, allt för att glädja er andra då..?

Så, nästa gång ja går ut på krogen, o blir uppvaktad, så frågar ja helt enkelt om han vill gifta sig med mig Hjärta   
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-01-21 16:21:42 följande:
    Rakt fram är bäst!
    Cool Ja gör`t

Attans... "litesmåkär"     

">

• Isnogood

Jag har denna
    ">

som ringsignal på arbetstelefonen Drömmer
    Alla mina kollegor e inte riktigt lika imponerad av den, som jag är...  

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D