Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

vampyria2 skrev 2010-08-03 01:03:57 följande:
    Åh våran favo lät här hemma, den dansar ungarna och jag till varje morgon...bästa sättet att vakna på
    Men hur kan ni ha missat trazan och bannane??? Hmm kanske för det där med åldern igen eller  Drömmer  Nä den måste ni kolla in er på super duper bra program ju Tungan ute
    jag har så vansinningt svårt för Klasse Möllberg, kan inte sätta fingret på det men det är bara nåt med han som jag inte gillar.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-03 01:07:09 följande:
    Prosit är svårt att rimma på... Stringbergsexperten kanske kan hjälpa mig...
    jag funderade lite, men jag fick inte till det nåt vidare.
  • figurehead
    vampyria2 skrev 2010-08-03 01:07:29 följande:
    Haha ja han lär ju inte ställa den frågan igen till nån
    Jag frågade en man en gång i lekparken om han var där med sitt barnbarn, han såg jätte gammal ut (gubben inte barnet alltså ;.) )  Men det visade sig att han var barnets pappa så på det viset lärde jag mit att alltid fråga om de är pappa eller mamma innan om de är far/mor föräldrar Cool
    ha ha, ja ibland blir det bara fel
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-03 14:12:43 följande:
    fan, ja drömmde att ja va gravid.... Foten i munnen vilken jäkla tur att de va en dröm!!!!

nu ska ja åka o jobba lovely!!!!
    ha ha, är det jungfrufödsel i så fall?

• figurehead
    Fletcher Reed skrev 2010-08-03 18:14:35 följande:
    Det där med att alla känner alla är en jävla myt. Man kan va anonym vart somhelst om man bara vill.

Aaaaa :P
    det där kan jag hålla med om.

på jobbet började det en kille från ett bemanningsföretag. Han hade jobbat hos oss ett tag. En dag när jag åker till jobbet så åker det en bil framför mig som jag känner igen. Den åker före mig hela vägen till jobbet. Ut ur bilen kliver den inhyrda killen.

Lite förvånat frågar jag om han bor i samma by som jag. Ja, svarar han. Jag frågar om han är nyinflyttad. Nej säger han,jag har bott där i två år.

Och jag har aldrig sett människan.

Så visst går det vara anonym om man vill
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-03 18:21:39 följande:
    Jag bodde på en liten ort i Finland i 7 år o vantrivdes.. Det gick så mycket rykten om allt o alla o alla finlandssvenskar verkade känna varandra o alla finnar verkade känna varandra... Sista året jag bodde där var jag ihop med alla mina killkompisar olika veckor enligt ryktena... Obestämd
    det är ju ganska mycket motsättningar mellan finlandssvenskarna och de finsktalande finnarna.

Morsan berättade att finlandssvenskarna hade egna skolbussar och egna affärer eller varubodar som de kallas.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-03 19:21:37 följande:
    hmmmm.... trötter, kloker, butter, glader....

Vad härligt!!
    Dryger

den åttonde dvärgen
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-08-03 19:26:35 följande:
    Men du hänger ju med din hund i skogen hela dagarna eller i köket iklädd kjol o förkläde...

Men är man som jag som verkar synas är det ju svårt...
    Hmm, kanske inte heeeeeela tiden
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-03 19:33:08 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla
    Hej,

imorgon är det nypremiär i Stadsparken om du är på hugget
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D