Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
" target="_blank">
Näää.. ger upp denna crapy evening som det bidde nu... passade förståss på att bli besviken på en kompis också... lustigt hur man kan ställa upp o bry sig om andra men aldrig få ngt tillbaka... :(
Ska krypa ner jämte lillstumpa o krama o pussa på henne massor o förhoppningsvis somna gott. O HOPPAS att hon inte kissar ner sig i natt... för e första natten utan blöja.. har inga blöjor kvar o tänker inte köpa ngr nya heller.. men hade juh tänkt ha henne liggandes på kisskydd..men de ligger i hennes säng fulla m glas :S O nu drack hon två glas fanta strax innan hon la sig :S
Spännande spännande... tur att vardagen har lite spänning att bjuda på ;P
Hääääääääääääärlig! Mmmmmmmm........... e dit jag ska nu..krypa ner i sängen.. tur att iaf gumman o hundarna ligger där ;)
Natti natt..over and out!
Kan inte sova =( I kväll e en sådan där kväll när jag hade behövt en trygg famn att krypa in i... så jag hade blivit lugn..kännt mig trygg och kunnat slappna av... :S O till råga på allt så fastnade jag juh i en skräckfilm på tv ;P
Tur att ni har skrivit lite här iaf, även om ni inte e online... så kan jag juh iaf svara lite på det ;P