Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Verbalize skrev 2010-05-26 09:05:06 följande:
    nä jag tror inte du har nån ätstörning... en del vill ju öta direkt.. andra väntar..... jag är en väntare (kaffe innan jag ens vaknat men äta dröjer)
    hahaha,, innan du vaknar,, snyggt ser dig framför mig...
    nu ha ja tage en bit spisbröd
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 09:10:54 följande:
    satte på kaffet med 1 öga öppet i morse... borde göra som pensionärerna o förbereda på kvällken ist hahahaha fort ska det gå!
    hahaha, kan du inte göra de ikväll ja ska tänka på dig

ett mått, två mått... eller hur va de nu??..
  • sugar rush

haha V,, de e väl bra att du e fin inför gynläkaren, kanske de är Mr. rignt vem vet..

och han i korgen hade nog sin bästa dag på väldigt länge tro jag de e ju inte varje dag man får se en pingla sådär.. haha

• sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 13:22:10 följande:
    gynläkaren är i det älsta taget fuck vilket extremt dåligt humör jag är på..... grrr
    haha aj då.. då få de vara... fan när ja va sist då va ja till en kille, o han va ju typ 28 kanske.. de känns faktist konsitigt tycker jag.. liksom, hej hej, här e jag o här e pippilura oxå ja, ha ni träffats... en jäkla ulustig känsla e de ialla fall o ligga där..

men ja hoppas de går bra imorron, har sett din tråd så ja hoppas du får som du vill... håller tummarna...

o de dåliga humöret låt ju inge kul.. vräk ur dig bara så känns de bättre sen
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 13:30:50 följande:
    nä ska nog låta bli o vräka ur mig.... iaf just nu så ni slipper alla svordommar ska nog sova 1 timma!
    do it!! night night..
  • sugar rush
    hogge pogge skrev 2010-05-26 14:02:55 följande:
    VAd för tråd? vad har jag nu missat?
    inget alls
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 14:49:50 följande:
    blev tyvärr inte på bättre humör av att sova som jag hoppats o FL suger fett!
    sjit oxå,, då e de bara o öppna munnen o börja spy galla då... let´s here it...
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 15:01:12 följande:
    det är eg inget speciellt som har hänt.... det är jag som är dum i huvvet! nu undrar jag mest va fan jag har gjort för att förtjäna bli behandlad så här sjukt billigt..... nu undrar han vad jag vill göra i helgen.... spelar det nån roll när vi inte kan göra nåt?' fan rädda mig o ta mig härifrån innan jag får ett psykbryt!
    okej, nu säger ja nått som ja kanske inte bör.. men om du känner såhär, varför håller du på då?? om du vet innerst inne att du inte kan få honom.. varför utsätter du dig för detta??
    skittrist att ja skriver de för de e inte dehär man borde säga, utan man borde bara säga, ja ja vet inte.. jättetråkigt o kram o allt sånt.. och de kan ja skriva om du hellre vill att ja ska va tyst haha..

men däremot så kan ja säga att ja kommer o räddar dig.. så kan du skälla lite på mig för att ja säger detta OCH samtidigt få ur dig agresionerna mot honom...

what time shall i pick you up...
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 15:08:48 följande:
    helt oki sockret... jag behöver få höra! Men... som svar så är hoppet det sista som dör.... för visst är väl du oxå hoppfull?
    ja vet.. ja vet att man hoppas o man försöker intala sig själv att de ska bli bra osv.. men de e ju just de att du mår så dåligt av det...
    så ja skriver väl istället såhär...

ja skickar en kram
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 15:17:36 följande:
    jag ÄR en brud med skinn på näsan nu ids han inte ens svara på mitt ilska sms.... stackars satans jävel så jobbigt han måste ha det
    HAHAHA... får man fråga på ett ungefär vad du skrev??
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D