• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Verbalize
    sugar rush skrev 2010-05-26 08:55:40 följande:
    äta gör man, ändå dör man....nä ja skiter inte i de men ja ha svårt o äta frukost.. ha svårt o få ner de ibland;) hahamen alltså ja ha ju ingen ätstörning, utan då äter ja lite senare bara.. inget mer me de
    nä jag tror inte du har nån ätstörning... en del vill ju öta direkt.. andra väntar..... jag är en väntare (kaffe innan jag ens vaknat men äta dröjer)
    Fuck me like you hate me
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 09:05:06 följande:
    nä jag tror inte du har nån ätstörning... en del vill ju öta direkt.. andra väntar..... jag är en väntare (kaffe innan jag ens vaknat men äta dröjer)
    hahaha,, innan du vaknar,, snyggt ser dig framför mig...
    nu ha ja tage en bit spisbröd
  • Verbalize

satte på kaffet med 1 öga öppet i morse... borde göra som pensionärerna o förbereda på kvällken ist hahahaha fort ska det gå!

Fuck me like you hate me
  • sugar rush
    Verbalize skrev 2010-05-26 09:10:54 följande:
    satte på kaffet med 1 öga öppet i morse... borde göra som pensionärerna o förbereda på kvällken ist hahahaha fort ska det gå!
    hahaha, kan du inte göra de ikväll ja ska tänka på dig

ett mått, två mått... eller hur va de nu??..
  • Verbalize
    sugar rush skrev 2010-05-26 09:16:09 följande:
    hahaha, kan du inte göra de ikväll ja ska tänka på dig ett mått, två mått... eller hur va de nu??..
    japp för din skulle ska jag göra det i kväll

starkt kaffe ska det vara .... men innan jag hinner ta första klunken så blire en cigg!
    Fuck me like you hate me
  • sonen08

frukost va är de har inte ätit de på flera år..kunde inte äta frukost när j var gravid sen dess har ja de suttit i att ja hoppar o äta på morgonen o äter middag..vet de är dumt men känner mig mindre stressad av att inte äta än när ja äter...

• Verbalize

nahä nu tar jag mig till duschen så det händer nåt i dag

Fuck me like you hate me
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-05-25 22:57:43 följande:
    han har sin sida kvar men han står som ensam o singel så ja antar att de inte blev nått..
    fast de skulle väl inte träffas ännu pgr av de ej hade ekonomin till de.. synd att hon avslutat kontont hade vart kul o höra från dem o veta hur de går nyfikn är man u
  • sonen08

hehe fått massa sms nu av han ja dissade så nu dissa ja han för 4e gången tänker ej gå in i något med han då ja vet hans sätt o disskutera o hålla på sånt är inget för mig....Ja får inte ha mina åsikter för då är de disskusioner på hög nivå...sånt ska man inte gå in i innan man ens träffat....sen ha åsikter om mitt ex som han ej träffat heller....de bådar bara att gå åt skogen....men men nog om de

im singel and LOVE it just nu iallfall

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D