• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

hallå! någon vaken?

• MrC
    cajsasmamma skrev 2010-12-31 00:47:48 följande:
    Hello

Jo jag är v aken
    Skönt att se att du inte gett upp :)
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2010-12-31 01:02:15 följande:
    John Blund den där bocken , han väntar jag inte på , fast han kommer ändå varje kväll/natt

Väntar väl inte på nån speciell...
    aha. hur var kvällen då?
  • MrC
    jejosa skrev 2010-12-31 03:49:41 följande:
    men gå o sov da!!
    God morgon Skrattande
  • MrC
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-31 11:37:50 följande:
    Sjukt irriterad idag.... somnade väl nån gång mellan 5 och 6... vaknat till med jämna mellanrum.... vet inte varför, men känner mig orolig över nått....... *blääää*
    jag hade tänkt sova till kl 10, men 8:30 kom ett jävla sms från min teleoperatör.
    Inte schysst!
    Det blir till att skälla ut dem och byta teleop.
  • MrC
    jejosa skrev 2010-12-31 11:45:02 följande:
    håller med mp... ljudlöst är la en bra idé ;P
    MysTic PrincesS skrev 2010-12-31 11:44:09 följande:
    Gör som jag, ställ in telen på ljudlöst på natten.. så slipper man få hjärnbryt över tidiga sms eller samtal...
    Problemet är om det skulle vara någon vettig person som vill ringa och som har något akut att berätta... då vill man ha telefonen på.

Trots att tv'n stod på och Rivjärnet lekte i rummet så kunde jag sova. Jag måste banne mig ha sovit ca 2 timmar! Perfekt! Nu är det fest! ... eller inte. Jag är faktiskt lite bakis.

Nu ska jag duscha och tvätta håret på lilla Rivjärnet. Hon har bestämt att hon ska ha sin prinsessklänning på nyårsfesten. Morsan min fixar kalkonen. Det är vårt bidrag - vi ska till min kusin.

Hur firar ni nyår?
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2010-12-31 14:50:55 följande:
    Hejsan

Nu snart har jag jobbat klart sen blir det att äta lite gott med personalen . hem fixa sig och vidare till syrran där jag garanterat kommer och somna i deras supersköna fåtöljer:)
    haha låter som en bra plan!
    Have fun!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D