Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-09 21:41:01 följande:
    ja ja är supernöjd... men de e ju så jäkla ömt på foten nu... när han höll på vid fotknölen.. AJ... haha,, men ja skulle gladeligen göra om de igen
    de här va min 4:e
    Fjärde Förvånad. Jag gjorde en och gör ALDRIG om det. Vad har du på dina andra?
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-09 21:50:16 följande:

Den kan jag tänka mig gjorde ont.Tyst Men vad snygg den var.
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-09 21:57:05 följande:
    love love love att göra dom.. ja tycker de e skithärligt... förutom idag,, idag gjorde de faktist lite ont...
    men efter 3 timmars gnuggande på samma ömma ställe så kände ja mig rätt nöjd
    Du ska vara nöjd.Glad

Bilden på min är inte så stor, men den är rätt fin, jag känner mig nöjd med den.
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-09 22:01:51 följande:
    ja har en yttepytte ros på min högra axel hehe vågar inte göra föör stora hehe har 3 st ska göra en 4e om ja får tummen ur..
    Gah. Tyst Jag ska som sagt inte gör om det, tatueringar var inget för mig.
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-09 22:05:08 följande:
    ja har en stor på ryggen, eller rätt stor, har en i nacken och en på handen o nu denna
    Förvånad

Och Isnogood säger att du ligger i lä? Förvånad
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-09 22:07:09 följande:
    vill ha sonens namn på andra axeln så de är jämnt sen har en på höger axel och 1 på varje skuldra sen kommer ja vara nöjd tills ja får 1 barn till då ska de sitta i svanken
    Jag skulle vilja ha små vingar på mina skuldror, men jag törs inte, den förra gjorde för ont.
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-09 22:07:55 följande:
    Jag förlorade en vän igår

Hans känslor för mig var tydligen mycket starkare än mina känslor för honom så han kände att han inte klarar av att vara vän med mig, att det gör för ont...  Obestämd

Johupp, livet e stundtals skit men går allt som oftast vidare i alla fall...

Vafaan...först var det exet som fortfarande har starka känslor för mig o ja börjar ge upp hoppet om att han någonsin kommer ge sig även om han numera låter mig va ifred när jag är hemma/ ledig...men tyvär så jobbar vi på samma jobb så där kommer jag inte ifrån honom...o han vaktar mig som en hök (eller värre...)
    Brukar skoja med de andra o säga att jag har en övervakare...

Och nu så är det kompisen...också..(!!!)

VAD GÖR JAG FÖR FEL..???

Jag vill inte, jag känner inte, jag orkar inte...
    Det enda "fel" du gör är att inte känna för dem det de känner för dig, och det är inget du kan kontrollera eller styra över.
  • Banshee Queen
    Isnogood skrev 2010-08-09 22:20:45 följande:
    Joo, men det känns bra pest att det ska behöva bli så här.
    Fletcher Reed skrev 2010-08-09 22:13:07 följande:
    Det största felet du gör är att du är den du är.

Det är alltså absolut inget du kan göra åt, så enkelt som så.

Så länge man måste vara två om sånt här så kommer det alltid att hända och finns inget man kan göra. Så länge man inte gillar att imitera stenar och tämligen asocialt ligga på samma ställe utan att vädra minsta tanke.

{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Ja e inget vidare på att imitera stenar Obestämd
    Ligga på samma ställe kan ja väl göra en stund Drömmer
    Fast...ja kan babbla om det mesta o ingenting när o hur som helst så...

Näe, bara att inse...jag är jag.

Tack Hjärta
    Jo visst är det skit, men du kan ju knappast kontrollera andras känslor för dig och inte heller ska du förändra ditt sätt att vara, din vän kommer tillbaks, tro mig. Om det är en riktig vän så behöver han bara lite tid för att slicka sina sår.
  • Banshee Queen

Ni ringde barnens pappa, han är påväg hem hit med den äldsta, han kunde inte sova och ville till mamma, det har aldrig hänt förr.

• Banshee Queen

Så, nu är han nerbäddad i sin egen säng.Glad

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D