Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-08 19:13:55 följande:
    va duktig du är
    tack vill slippa se skiten
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 19:08:57 följande:
    finns få saker som är så bra som att springa i trappor när det gäller motion.
    ja upp 3 våningar så gäller de... med påsar och allt hehe... men skönt o slippa ha skiten i lägenheten Nu har ja snälllt sagt till exet och ja hoppas de inte blir bråk utan att han kan hjälpa mig... så är de kanon
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 19:16:19 följande:
    förstår dig
    japp nu är de bara 1 garderob kvar och lite annat men förhoppningvis får ja hjälp
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 19:19:44 följande:
    skönt på både ett oah annat sätt då.

skönt med motionen, skönt att bli av med hans grejer och skönt att det inte blir bråk
    jo men bråken kommer ändå:.....trist men sant...fattar inte hur han orkar störa sig påå SÅÅÅÅ småå saker... men hans värk måste gå ut över nån och de är tyvärr mig.....
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 19:25:40 följande:
    värk?

Finns väl inga ursäkter för att hans dåliga humör ska gå ut över dig
    han var med i en bilolycka i samma veva som vi blev tillsammans och han lever med ständig ryggvärk då hans kotor hoppar snett...
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-08 19:22:38 följande:
    de e ju de ja säger... killar är skit...
    känner inte ugglan här nu, så han kanske är ett undantag, men i övrigt så är nog resten bara dynga faktist!!
    japp ska nog hellre ha en uggla än en kille hehe
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 19:32:04 följande:
    Ok,

det är säkert inte trevligt att leva med, men det är ju knappast ditt fel och han SKA inte ta ut det på dig.
    nepp men de har han gjort ända sen vi blev ihop...eller ja i början var de bra men slutet var allt mitt fel... precis allt...
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 19:40:42 följande:
    OK,

då har du ju verkligen gjort rätt val som har lämnat honom.
    japp när de gick ut över sonen och hans sömn så var de enda rätta valet.. när exet sov borta sov sonen kanon så de var inget svårt val...
  • sonen08
    daddy XL skrev 2010-08-08 19:48:38 följande:
    NÄ INTE JAG !!  ;)

blää sista dan man e ledig ska det självklart bli FULLT med grejer man måste hinna  sååå typiskt men kanske e bra då somnar man förhoppningsvis tidigt kanske .
    och om dom ber än att jobba över redan första veckan skulle jag inte bli förvånad iaf  har en känsla av att det är MASSOR att fixa  som måste va klart tills torsdag :@
    man kanske bara ska o bädda ner sig i soffan och se på lite film eller nått istället :D
    Hörru duuu min tvätt ligger fortfarande ovikt du skulle ju ta den med har du glömt de
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-08 19:53:36 följande:
    skönt att det kändes så rätt iaf.

hoppas bara det inte blir någon skit med hans grejer nu när du burit upp dem på vinden.
    har packat ner dom i banan kartonger och vinden har massa utrymme så han kan få upp precis allt där utan problem även skrivbordet ska upp dit sen så ska ja köpa ett mindre o ha i  vardagsrummet som min "plugg" hörna
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D