Inlägg från: figurehead |Visa alla inlägg
  • figurehead

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-07-18 21:31:53 följande:
    nej, det lockar inte alltför mycket nu.... shit, hade kunnat gå riktigt illa... Obestämd
    Nej, nästa smålänningsträff får väl bli på piren i Jkpg, för säkerhets skull
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 21:34:26 följande:
    Vi kan ju som sagt inte ses så ofta......
    Jag är ju oemotståndlig... Inte lätt när alla faller för en på en gång.. Oskyldig
    Jo, jag tog detdär med en nypa salt.. Han har ju sagt att han är en sån som inte förlåter (precis som jag) o vem vet vad som händer o vad som tolkas hur osv.. Men jag ska fortsätta vara ärlig. Jag har inte sagt att jag är kär för det är jag inte.. jag har sagt att jag är småkär för det var jag iaf.. nu är jag mest förvirrad känner jag.. var lite för kort tid i torsdags för att jag skulle ha kunnat få en uppfattning om vad som pågår i min hjärna.. Hade väl så stora förväntningar kanske vad vet jag.. Svårt att inte ha det efter den första dejten vi hade..
    Ödmjuk är du iaf

Men det är väl bara att fortsätta träffas när ni kan, och blir det mer så blir det mer. Annars så är det väl bara bäst att avbryta.

Han visar ju iofs att han verkligen vill ha dig, vilket jag tycker är starkt.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 21:44:11 följande:
    Men vi ska ju ha trådfest hemma hos dig ju..
    Visst ja, ja här är det inga färjor som krockar iaf
  • figurehead
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-18 21:46:22 följande:
    Nu ska jag vara osocial... igen Obestämd

är så trött så jag sitter nästan o nickar till här.....

Natti på er Drömmer
    gute nacht
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 21:49:43 följande:
    Visst är jag..

Ja men det är det som är planen.. Vi är väl båda medvetna att vi kommer ju kunna ha lite mer koll på vad vi känner o vad vi vill efter helgen som kommer.. Jag är ju så himla kräsen på många detaljer...... Men framförallt så vill jag få dom rätta känslorna liksom...

Ja han verkar rätt modig faktiskt..
    Men varför ge sig in i nåt om man inte har  de rätta känslorna? Man kan ju träffas ett tag och känna om det finns nåt. Precis som ni gör.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 22:08:26 följande:
    Precis.. O med dom rätta känslorna menar jag att jag kan känna att jag inte bara är småkär utan kommer troligtvis bli kär... O där är jag inte just nu... Men som sagt.. Jag behöver träffa honom mer för att kunna veta nåt liksom... Man kan skriva på nätet o i sms o prata massa o webcama o massa sånt, men det är inte samma sak..
    Därför jag är "lite" neg till långdistans.. Det kanske kommer kännas skitbra i helgen men sen kommer det dröja igen innan vi kan ses o barnlediga helgen efter nästa är jag uppbokad sedan förut.... Det är mest detdär med tidsbrist som satt min hjärna i massa tankar o som bromsat mig kan jag känna...
    Vore konstigt om du efter att ha träffats två ggr känner att du är kär.

Det brukar ju dröja lite. Man kan bli förälskad väldigt fort men kär är nåt annat.

Avstånd är sällan bra för ett förhållande. Men ni får se till att det bli kvalitetstid när ni väl träffas.
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 22:20:48 följande:
    Förut kunde jag känna inom 2 veckor om jag kunde bli kär eller inte, men det var på den tiden man kunde ses så ofta man ville osv.. O småkär kan man ju bli på en gång, men det är ju inte alltid den känslan håller i sig om amn inte kan ses så ofta liksom....

Jo precis.. så vi ska spendera fredag kväll till söndag förmiddag ihop så vi får se helt enkelt om det känns bra då..
    Det du kallar småkär är väl det jag kallar förälskad

Men då vet du väl på söndag om du vill fortsätta eller inte.
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-18 22:31:03 följande:
    åååååååååååååååååååååååååå.... vill veta vill veta... suck orkar inte gå runt o leva i ovisheten.... men för feeeg för o fråga...
    frågar du inte får du inte veta
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-18 22:34:43 följande:
    Nu ska Prosit sova..
    Gonatt o sov gott gullisar!
    Kraaaaaaaam!
    Hyvää yötä Maja Mehiläinen
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-07-18 22:46:14 följande:

ja ääär feeeg ja vet men men får väl hoppas om 2 veckor...

ska du vänta så länge?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D