• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-02 22:52:28 följande:
    Ja det var något drygt.. Skrikandes både värkarna o kärringen..
    Tur att man får ut ngt sååå fiiint utav det i slutänden Hjärta
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-02 22:56:43 följande:
    Jag hade ju en 21-årig norrköpingsbo som raggade på mig på kryssningen.. Var tvungen att fråga honom hur gammal han var tillslut för han kändes såååå ung...
    *hehehehehe..kanske e lammkött du ska satsa på då ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 22:59:11 följande:
    Ok, tur att hon bytt affär.

Aldrig kul att låtsas vara trevlig
    Absolut INTE! Det värsta var förr när man var singel o ute på helgerna och det kom in en massa flirtande karlar o flåsade, eller flashade med tusenlappar eller glodde i uringningen... o sen träffade man dem på puben i betydligt mer förfriskat tillstånd o de då inet alls var lika "harmlösa" o man på ngt fint sätt skulle be dem fara åt helvete.. chefen frågade varje måndag vilka kunder som inte skulle komma tillbaka mer efter den helgen..*hehehe
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-02 23:01:09 följande:
    Nja... dom flesta jag dejtat sen jag separerade har varit runt 35... Gillar män, inte pojkar......
    jodu..håller med fullständigt! En MAN av äkta sort vill jag ha!!
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-02 23:02:55 följande:

nej ja brukar inte ha med sonen på dejter Men sist då ville han träffa sonen 2 dar efter vi hade träffats och ja tvekade men ja gav med. men de ångrade ja då sonen gallskrek så fort han rörde mig Så ska ja ha en kille så ska de bli pö om pö träffar innan och får nog bli ute och ja ta de lungt så sonen får vänja sig. och inte röra varandra i början så sonen får växa in i de hela.

han skrev nyss vi får se vilken dag vi ska ses så får se hur de blir hehe. känns nervöst med tanke på hur de slutade sist o de är ändå hmmm feb typ vi sågs i

Men ngt måste juh blivit rätt iom att ni båda vill ses igen! =)=)=) Så nu håller vi tummarna!! =)=)=)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-02 23:09:46 följande:
    Precis.. Jag oxå! Undrar var dom har tagit vägen.... Alltså dom som dessutom stämmer in på våra krav..
    *hehehe..det e juh en utrotningshotad art... så e såvrt att hitta ngr lediga exemplar.. ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-07-02 23:17:18 följande:
    Javisst är det så... Dom borde finnas på zoo.......men då skulel det ju iofs bli massa inbrott på alla zoo....
    *jhahahahahhaha..tänk om an kunde gå dit o fylla i ett formulär om vilka engenskaper man ville ha.. o sen få en urvalsgrupp som stämmde in på dessa krav..o sen bara få peka o välja!! ;P
  • Cee
    sonen08 skrev 2010-07-02 23:17:29 följande:
    ja som frågade o han svarade ja.. va han har för avsikter de vet ja ju inte.. ja fråga bara om han hade lust o ses o prata... så vi får se..
    man sa han ja så fins det juh ngt intresse... annars hade han juh dragit sig ur eller kommit m undanflykter..
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-02 23:18:02 följande:
    He he,

Ja det är ibland ganska tragiskt hur många män beter sig.
    mmmmhmmmmmmmm... HOPPLÖSA e de ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D