• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-25 13:03:03 följande:
    Grinfia vägrar sova idag.. Hon är helt slut o nu är det snart ingen idé längre.. Hon powernappade i bilen typ 10 min o verkar tycka att det räckte... Härligt värre..
    ah men dryyygt.. dom behöver ju sova ju... man kan ju bli gråhårig ibland alltså
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-25 13:08:37 följande:
    ah men dryyygt.. dom behöver ju sova ju... man kan ju bli gråhårig ibland alltså
    Ja, tur man kan färga håret..
    Men hon blev supernöjd när jag drog upp rullgardinen igen så hon kunde stå o glo på bilar som kör förbi på vägen utanför... Lättroad ibland iaf..
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-25 13:17:56 följande:
    Ja, tur man kan färga håret.. Men hon blev supernöjd när jag drog upp rullgardinen igen så hon kunde stå o glo på bilar som kör förbi på vägen utanför... Lättroad ibland iaf..
    HAHA.. tur de ialla fall då ;) inte så krävande just för tillfället då...

mm tur e de väl att man kan färga annars skulle man ju se ut som 98 nu hahaha
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-25 13:23:45 följande:
    HAHA.. tur de ialla fall då ;) inte så krävande just för tillfället då... mm tur e de väl att man kan färga annars skulle man ju se ut som 98 nu hahaha
    Nej hon fixar själv i köket nu.... undrar om jag ska våga gå o kolla vad hon gjort för det har varit tyst ett tag nu....

Ja minst.. Eller ja, enligt ett test på FB är jag faktiskt bara 85+

Nu drar jag o hämtar Anton.. Ha de så kul! Jag lär vara här ikväll som vanligt.. Jag har ju inget liv..
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-25 13:28:28 följande:
    Nej hon fixar själv i köket nu.... undrar om jag ska våga gå o kolla vad hon gjort för det har varit tyst ett tag nu.... Ja minst.. Eller ja, enligt ett test på FB är jag faktiskt bara 85+ Nu drar jag o hämtar Anton.. Ha de så kul! Jag lär vara här ikväll som vanligt.. Jag har ju inget liv..
    ses ikväll då ja ha inte heller nått.. funderar på att snygga till mig så ja känner mig lite fin... och sen fundera ut middag oxå,, sallad bli bra

kram
  • Verbalize
    hogge pogge skrev 2010-05-25 12:23:00 följande:
    have fun
    Mmm tack
    Fuck me like you hate me
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-05-25 14:38:53 följande:
    Mmm tack
    och hur var det
  • Verbalize

fl i ett nötskal... inget funkar nu igen *hata* Det va regnigt värre på lunchen.... o jag lär oxå hänga i tråden iaf ett tag till för jag har inte heller nåt liv hahahaha

Fuck me like you hate me
  • sthlmarn
    Verbalize skrev 2010-05-25 14:42:59 följande:
    fl i ett nötskal... inget funkar nu igen *hata* Det va regnigt värre på lunchen.... o jag lär oxå hänga i tråden iaf ett tag till för jag har inte heller nåt liv hahahaha
    ojdå....skyfall?
  • Verbalize
    hogge pogge skrev 2010-05-25 14:44:51 följande:
    ojdå....skyfall?
    skapligt det bara öste ner... vägra gå ur bilen tills jag hitta ett glömt paraply hahaha
    Fuck me like you hate me
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D