• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-07-01 00:04:41 följande:
    Ord och inga visor
    E juh sant! Vi har nog fått våran beskräda del utab skit alla vi some  här inne.. :S

O många ser det nog så att ska det komam in ngn i ens liv nu så får han vara JÄVLIGT bra annars klarar man sig utmärkt utan!
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-01 00:05:15 följande:
    he he,

den som väntar på nåt gott
    *heheh..väntar ofta för länge ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-01 00:10:30 följande:
    Sovdags

Godnatt och sov gott

Kram!
    Natti natt....sussa så gott..men klart du gör efter en sådan här kväll!! ;P KRAM!
  • Cee

FYYYYYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Vad TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTT!! Jag är idag!!  I dag vill jag bara ha TREVLIGA kunder... annars Demon *MUHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

Ha det så gott alla... KRAAAM!!

• Cee

TJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

HUUUJJJ!! Vilken jobbig design..fast man vänjer sig väl ;P 

Alla haft en bra dag????

KRAM på er!!

• Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 20:37:04 följande:
    Mhm.... fattade nada när jag trillade in här tidigare... skumt skumt Obestämd

Haft en ok dag.. börjat röja i sonens rum nu... och imorgon ska det rensas bland skiten och slängas en massa... ska bli skönt att få det lättstädat
    Duktig du e!! Jag MÅSTE verkligen ha STORröj här hemma.. men när?? Obestämd
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-01 20:42:53 följande:
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 20:37:04 följande:
    Mhm.... fattade nada när jag trillade in här tidigare... skumt skumt Obestämd

Haft en ok dag.. börjat röja i sonens rum nu... och imorgon ska det rensas bland skiten och slängas en massa... ska bli skönt att få det lättstädat
    Undrade om jag hade fel på min dator först, var ju helskumt, men man vänjer väl sig kanske
    mmmhmm..man gör väl det... o då kanske den faktiskt är bättre än tidigare..men just nu e det liiite jobbigt ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 20:45:24 följande:
    Hehe.. har skjutit upp det i typ 1 år.. så det var på tiden att jag började
    Mmm..kanske skulle ha dte som projekt på semestern..att verkligen få ordning här hemma o rensa alla skåp o dyl också... men HUUUUJ vilken tråkig semester det skulle bli ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-07-01 20:45:00 följande:
    hittade inte min rosa piké, annars hade jag ju givetvis haft på mig den igår
    *hehehhehe..jag var sååååååååååååååååå nära att balla ut o ta på mig jeans i går istället.. stog o provade båda alternativen på PARKERINGEN en sista gång o två damer i bilen brevid fick säga sin åsikt *hehehe
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-01 20:53:55 följande:
    Kör ett tokröj i nått rum lite då o då.... så slipper du städa hela tiden
    mmm...borde det.. men blir alltid att dte hänger upp sig på ngt annat :S Men men..ngn gång kommer det...nog.. ;P Ska skaffa mig en städtokig karl ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D