Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Och nu har jag läst ikap , men vad är vitsen med att läsa ikap om man glömmer bort vad man ska kommentera??? 

Jaja men jag hälsar alla nya välkommen tilltråden iaf!!!

Jag överlevde natten i friggeboden :) och r hemma nu med en bitchhumör, ska snart till sjukgymnasten och be han att jag kan börja jobba lite tidigare(ca 5veckor) en beräknat fast jag har ont som fan!!!! snart kan jag starta en FB grupp som heter "Alla vi som är BITCHar, och gå på nerverna för våran om givning"

Nä nu ska jag ta och släppa mig till duschen och börja göra mig iordning!!!!!

• cajsasmamma

Alla är välkomna till tråden men mest alla killar Drömmer

Vart ingen förkortning av sjukskrivningen , ha tydligen överansträngt knät redan !!!!
    Och igår fick min lillebror en diagnos :D det är en ovanlig lungsjukdom + knölros. behandlas nu i 5månader och syntomfri om ca 2-3år!! Skönt att veta vad det är iaf!!

• cajsasmamma

Kör väl jag med lite snabbfakta av mig själv

28år från mitten av Östgöta slätten , en dotter på snart 7år som jag har på heltid förutom då när hon ine blir kidnappad av sin mormor, morfar, moster, morbror eller nåt liknade.

Krav ¨på mannen i mitt liv är att han inte är allergisk mot nåt pälsdjur , fast för tillfälet har jag bara en hund och 12hästar :D men mer djur kommer nog!!!

• cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-14 18:39:52 följande:
    haha,

försöker du sälja in mig hos damerna?
    Hon kanske ska auktioner ut dig, och behåller pengarna själv
  • cajsasmamma
    Blueblood skrev 2010-09-14 22:32:14 följande:
    Rätt intressant att ni säger att "killen inte var rätt".
    Men tänk om det i stället är så att det är er det är fel på?
    Känner en del singelkvinnor, de har varit singlar sedan ... typ Barbie Girl med Aqua var en het låt.
    De har haft några korta förhållanden, men inget längre eller serieösare.
    Och de börjar snart pusha 40-strecket. Inte har de barn heller.
    Och  - ja, de ser bra ut.
    Men det är ju inte killarna det är fel på. Killarna orkar inte med dem. Det är brudarna som är körda i huvudet.
    Erkänner att det är mig det är fel på att jag inte får ihop det med den rätta.
    Men jag trivs med mitt liv och om inte nån tar mig för den jag är så tänker jag inte ändra på mig heller!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-15 16:19:49 följande:
    insett att vilda är bra mycket bättre sida än spray
    Jag har inte nån av dom :) har bara HP!!! och det räcker !!!
  • cajsasmamma

Va ni skriver!!!

Imorse var jag duktig och va och träna lite vid kl 6 på morgonen :) skönt att ha det gjort!!! för på kvällarna när jag kommer hem så är jag antagligen för trött eller så ha jag ont... Igår la jag mig vid kl 21 och somna som en klubbad säl såd et kanske inte är konstigt att jag vaknar kl 4,30???

Nu ska jag gå ut och prata med mina småhästar ;)

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D