• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-28 22:43:07 följande:
    jag har västgötar på jobbet som har en inhemsk bonna dialekt som kallas Tjimbo (kimbo) osäker på stavningen.

Där finns ord som tex

kiligt (sj-ljud i början) = tråkigt
    grisk = ivrig
    ånnatröten = andfådd
    i jåns = nyss

och massa fler som jag just nu inte kommer på
    Vad är det för språk du skriver? Tur det fanns översättning...
  • Majuuu

Om vi ska skriva in nå info i trådstarten så måste jag ju få info från dom som vill ha in sin stad o ålder... Men blir det inte lite roligare om alla börjar presentera sig varje gång det kommer in nån ny.. Utan att den personen frågar nåt..

• Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-28 23:02:51 följande:
    men nu får ni leka själva

natti natti på er
    Damn... Jag som har dåliga batterier..

Hyvää yötä!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-28 23:06:48 följande:
    komer inte våga somna ikväll..hade en såååååååå vidrig dröm inatt trodde den var sann när ja vaknade de var svinjobbigt våga knappt hälsa på grannen min pgr av drömmen:-
    Usch då... Låter inge kul... Själv drömmer jag aldrig sånt eftersom jag analyserar sönder drömmar medan jag sover.. Är dom på väg mot mardrömshållet eller annars bara orealistiska så förstör jag genom att börja ifrågasätta saker i drömmen... Ja, jag är knäpp..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-28 23:14:14 följande:
    Obra, men det går ju lösa på annat vis kanske
    Ja, man får ju se till att köpa nya..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-28 23:16:51 följande:
    Nä.. sängen kallar...

Natti
    Nattinatt!!! Du drömmer väl om mig..
    Kraaaaaaam!
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-28 23:18:22 följande:
    MEN DÅ!!!! Vad e detta!! SUCK!! Ska jag också behöva gå o lägga mig :(
    Jag måste tyvärr meddela att jag oxå ska sova..... Eller hänga tvätt först o sen sova...
    men jag kan göra dig nyfiken genom att säga att jag troligtvis ska på en sol-dejt på torsdag..

Gonatt!!! Kraaaaaaaaaam!!!
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-28 23:18:48 följande:
    Mmm..lätt att få musarm annars ;P
    jo precis..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-28 23:21:37 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhhhåååååååååååååååååå åååååååå!!! Jag nu blir jag GRYMT nyfiken..men antar att du minsann inte tänker stilla min nyfikenhet överhuvudtaget???? Eller?? Pllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss!!!!!!!!!!!!! ;P
    Det är han som snusar som jag skulle träffat för en vecka sen... Har pratat med honom hela kvällen nu på msn o har fått en bättre bild av honom nu... så vi ska ev träffas på torsdag o sola ihop om det är fint väder o jag inte får andra planer..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-28 23:24:58 följande:
    Nähä..det börjar bli ett otrevligt mönster det här.. ensam o övergiven IGEN!!! SUCK!! ;P

Tur att du kommer till drömmarnas land AC ;P

Natti natt alla!! Hoppas vi ses i morgon då!!! KRAAAAAAAAAAAAAAM

O förresten ska det regna på ons.. :S
    Jag var ju snäll nu iaf..
    Puss o gonatt!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D