Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäckHäxan skrev 2011-09-29 17:38:09 följande:
    hahahah

Fick ringa VC istället hela min vänsterarm domnade av och jag kände mig jätteskum och det liksom surrade i den och i huvudet, trodde jag skulle ramla av stolen och säcka ihop. Men det verkade inte allvarligt sa VC jag skulle gå hem och vila

Nå min syster har tagit Freja iaf, så om de blir mer kan jag ringa och åka in akut istället, detta känns inte alls bra faktiskt.
    fy satan va läskigt det låter
    Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
  • Raggarbruden
    racer x3000 skrev 2011-10-04 17:42:09 följande:
    Hellloooo!

De e la fint... Håller på med ett av dom stora nöjena.. Köra tvättmaskin

Kräks
    roligt *ironi*

här åker man in o ut från psyk tror jag har vart där 5 ggr på 2 v nu
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-10-06 17:55:45 följande:
    Hej hopp tråden!

Ojojoj, jag har verkligen inte hunnit med datorn senaste tiden.. Eller Jo, men inte FL..
    Har haft fullt upp att prata med en viss person på Skype.
    Längtar som fan tills jag ska ner IGEN nästa helg. Bara 1 vecka kvar innan jag får träffa honom igen. *mys*

Åkte ner efter kalaset för sonen i lördags. På ren impuls, vilken underbar o go kille! Hoppas han vill fortsätta träffas.

Allt bra med er alla?

Kram kram 
    hej här är det sådär
  • Raggarbruden
    Netha85 skrev 2011-10-07 18:46:40 följande:
    Go kväll! <3

Sitter o kollar på Djungelboken med sonen (den tecknade på Bolibompa)
    Dock sover nästan pojken så det är nog dags att snart gå in o lägga honom i sängen.

Har gått segt att jobba idag, ville inte jobba alls.. =( Men bara att härda ut de få dagarna som är kvar tills jag drar iväg på "äventyr" igen..  Åhh, massage.. Vill med ha! Men får hålla ut en vecka så har jag blivit lovad om jag bakar wienerbröd till karln på fredagen o eftersom jag tycker om att baka så gör jag det så gärna.. Hehe

Varför måste du vänta 2 år innan ni kan få två hushåll till ett?

-----------------------

Trevlig fredagkväll på er alla! Denna fredag blir nykter för mig, kan behövas efter 3 onyktra helger..  
    ha en bra fredag Netha

Hur e de?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D