-
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAA.. men humm..tänk om man har tänkt sig att ha användning för honom ngn gång?? :SMysTic PrincesS skrev 2010-06-29 23:12:31 följande:Det är bara att knäcka nacken, krossa äggen och tända eld på boet
-
*hahahahahahahahahahahaha...stadga upp den stackars stukade saken lite ;PMysTic PrincesS skrev 2010-06-29 23:14:30 följande:2 glasspinnar och en rulle silvertejp.. klart
-
Neeeej då!! Ge dem bara till mig först så blir det sååå bra sååå ;PMysTic PrincesS skrev 2010-06-29 23:13:52 följande:Då får jag dela upp bilderna... förutom dom vi är alla 3 på isf... .... flåååååt... menar 4 ju
-
Samma här.... sjuuukt trött!MysTic PrincesS skrev 2010-06-29 23:21:17 följande:Det ordnar sig i finalen
Nu ska jag släpa mig i säng... är så jäkla trött nu...
Syns imorgon
Natti o kraaaaaaaaaaaaaaaaaamar till de som vill ha
Natti natt..ses i morgon!!''O natti natt till alla andra!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM from me too y'll!!! -
Morrn morrn.. tidig morgon, duschat själv o duschat gumman o tvättat håret.. börjat packa lite inför kvällens bravader.. snart frukost o mat t hundarna o släppa ut dem... sen t dagis, en snabbis till mamma o se om hon har ngr skor.. eg borde jag hinna t konsum med det kan jag juh glömma, e bara att inse.. jobba kl 9-14.. hämta gumman, lämna hundarna, optikern i nässjö öfr synundersökning och utprovning utav bågar.. mot JKPG!! Försöka äta ngt, hämta MP =)=)=), till a6 o byta om o ev hinna in på coop.. mot stadsparken!! O Den buggande tumvickaren ;P PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!
Kvällen kommer sluta med mig sittandes pustande o helt slut, hängandes mot ett bord halvsovandes...o MP o AC passandes min lilla gumman ;P;P;P
Ha en UNDERBAR dag ALLA!
AC o MP.. see you soooooooon.. *MUUUHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHHAHAA -
O ceeeeeee is in da house!!
-
Heeej =)=)=)figurehead skrev 2010-06-30 23:17:22 följande:Hej igenO ja! men jag hittar ihte min mobil :S Ovanligt va? ;P DU vet din uppgift ;PMysTic PrincesS skrev 2010-06-30 23:17:23 följande:Yeeeeeeeeeeeeees, du överlevde resan hem
-
HITTA DEN!!! Mobilen alltså!! ;P
-
Mmmmmhmmm..även lillstumpa ;) <3Majuutschi skrev 2010-06-30 23:19:29 följande:jeij!
Alla överlevde.. -
Natti natt gumman..tack för du väntade o såg att vi kom hem säkert ;PMajuutschi skrev 2010-06-30 23:20:54 följande:O nu när jag ser att alla överlevt kan jag gå o lägga mig..
Nattinatt o hoppas ni hade kul!!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!