Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-22 22:57:52 följande:
    trevligt med semester..   jag borde oxå ta mig till ikea nån dag..

Jag borde hänga tvätt o sen sova så jag orkar med morgondagen o så misstänker jag att det finns risk för sängsällskap inatt....
    ja ikea kan va kul... onsdag... hmm,, 25 då,, risken finns ju att de e långa köer men de gör inget för ja ska ionte ha nått

möjligen ett par skor Oskyldig
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-22 23:13:57 följande:
    du med dina skor...
    nää, men de e ju samma skor ju.. ha ju inte köpt dom än så ja ha ju vara duktig!!!
    men ja behöver nya skor, ha gått sönder TVÅ par skor på jobbet i sommar... hejja mig

haha,,v et du... igår, ja bråkade ju då minns du....
    inatt skickade han ett sms kl. halv två... då skrev han... Nu ha ja regga mig på en dejtingsida o de e redan en tjej som ha adda mig på msn

han tänkte väl att han skulle få nån reaktion av mig men ja svara bara att de enda ja brr mig om är att du tar hand om din dotter när de e din vecka, annars kommer ja ta henne med mig nästa gång du uppför dig på de där sättet...

o min tanke när han skrev de där om tjejen va att STACKARS jäkel som kommer åka dit för hans nutti nutt sätt o gulligull manipulerande jävla sätt...
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-22 22:29:44 följande:
    o jag har ätit sjukliga mängder socker denna helgen... Har ju som sagt legat i hårdträning för att orka äta upp hela dig sen på kryssningen...
    menmen nu ska jag dra ner på sockret igen för nu har jag varken veckan-innan-blödarsjukan eller blödarsjukan att skylla på...
    du behöver inte äta upp mig,, ja lever gärna kvar tills ja åtminstinde fått fylla 24..
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-08-22 23:10:20 följande:
    Visst är det underbart att dra upp de små sovandes änglarna?

Lutar åt att lägga mig nu, enda sättet att få den lille vilden i säng tydligen
    jaha så ni ska överge mig båda två nu da...

ja som blev speedad nu nyss Drömmer
  • sugar rush

ja garvar ihjäl mig...
    kollar på sämsta bilförarna och även om de e tillgjort eller inte så är de så jävla kul just idag

• sugar rush
    daddy XL skrev 2010-08-24 19:37:14 följande:
    vissa måste ju va helt störda man hopppas bara att dom överdriver....själv så tänkte jag se på senaste Entourage :D o hoppas man inte somnar  hehe nu börjar man känna av att man jobbat över en del så antar att semestern va för KORT .

Majuutschi, förlåt somna igår ju men hoppas du kunde somna ändå ;)
    haha, ja idag va de en av kilalrna som satt o fes hela tiden o hon som satt brevid fråga typ va de va som lukta me jämna mellanrum lovely
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-24 20:19:03 följande:
    mycket fishumor idag
    haha,, mmm de e ju den humorn some  bra
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D