Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäxanSurtant skrev 2011-05-29 21:36:57 följande:
    Lövely... kärlek är fint! Avis blir man ju.

Men jag tillhör ju de där som inte bara kan ha en relation bara för att slippa vara ensam, kan inte vara kär i själv kärleken heller, det är bara inte min grej.

Visst önskar jag, men det måste klicka i huvudet med den människan, det kommer väl när det kommer, inget jag jagar efter direkt, har fullt upp med att få ihop dagarna ändå

Nej rumpan i soffan och Merlin var det ju, fastnade på spotify med Björn Så jävla roliga texter...
    Precis så där va jag med..!
    Eller...ÄR kanske man ska säga Obestämd särskilt med alla de katastrofförhållandena jag har i bagaget...
    Va väldigt fundersam i början om jag verkligen skulle låta honom komma "nära", alltså...om jag skulle nöja mig med att träffas på distans eller låta det bli allvar...men allvar blev det o det känns bara så där alldeles underbart RÄTT

Akta dig...helt plötsligt så slår någon bara till o sen står du där o undrar va faan det var som hände
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    DragonWoman skrev 2011-05-29 22:03:17 följande:
    Fast ibland blir allt som är så rätt ändå så fel.... Obestämd

Jaja, jag e negativ... för min egen del...

Men sketans glad för din skull {#emotions_dlg.flower}
    Ja...det blev de alla de andra gångerna då förstås.... Obestämd
    Men, denna gång e annurlunda (!) (eh, nej...det är ingen fruntimmersbaksida...det är ett utropstecken mellan parentestecken... ) Allt liksom (urk...ja tycker inte om det ordet...) bara klaffade, på alla sätt o vis "nickar"
    -Vi bubblade o babblade dagligen i mer än ett halvår innan vi ens träffades första gången (jaa...tog ett tag för mig att 1: Fatta att han var intresserad... 2: komma underfund med om det verkligen var någon i de'... 3: Verkligen VÅGA låta det gå så...)
    Men det är hääääääääääärligt

Jag förstår hur du menar... Hjärta
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2011-05-29 22:09:17 följande:
    Hahhaha ja man kan ju hoppas på det Jag har ingen panik, min mamma var 40 när hon hittade kärleken och nu är hon 51 iår och de är gifta och allt det där och allt fungerar bra. Var sak har sin tid som min mormor brukar säga

Jag kan liksom känna att jag bara vägrar kasta mig in i katastrof relationer, hur lockande dom än känns. Men jag vill inte ha in min dotter i sånt där *vägrar* Då lever jag hellre själv tills hon är myndig och flyttat ut typ.

Det är så mkt som skall klaffa. Jag kan inte dela livet med någon som inte kan älska mitt barn, lika lite som jag skulle kunna låta bli att älska eventuell mans barn liksom, jag älskar sån är jag. För mig är alla barn lika i en familj, samma regler, samma kärlek, tryggheten och deras välmående är det viktigaste typ.

Tror en man som skall in i mitt liv helt enkelt får slå sig in, slita upp dörren, kasta in sina sakwer, vålda ner sin tandborste i muggen och vägra gå Ungefär så. För kan jag skrämma bort honom så kommer jag försöka med alla medel jag kan finna, jag vet det, jag kan erkänna det iaf  Tungan ute
    F'låt...men :

Ja, men så har det varit här Skäms

Och när det gäller barnen så är han jättego mot dom, när han upptäckte att sonen gillar warhammer så gav han sig upp på sin vind o letade fram figurerna från hans barndom, köpte fär o nu sitter de på helgerna tillsammans o målar dessa pyttefigurer tillsammans (ja, jag slipper, får roa mig med att ligga raklång i soffan o slappa framför tvn under tiden ) Dotra o han går också jättebra ihop, allt är så där lagom "perfekt" utan att någon försöker göra sig till åt något håll.
    -Ett extra plus e att han "adopterat" min ena katt
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2011-05-29 22:21:56 följande:
    Faen vad härligt. Jag har ju vänner som älskar att umgås med Freja, jag är så glad i dom alla. Ibland kan jag önska att jag kunnat vara ihop med någon av killkompisarna men det går bara inte, den där DET finns inte från något håll och då är det ju kört.

Jag tror på när saker bara liksom flyter, är övertygad om att saker blir bäst då, naturligt! Skönt att kunna ligga raklång i soffan och bara njuta av ljuden man hör

Hahhaha adopterat din katt Mitt ex för hundra år sen, tänkte stjäla med sig en av mina, men nu har han träffat en tjej som HATAR husdjur så han var rätt tacksam att han avhöll sig.

På tal om katter, min vuxna har börjat bli tjocka eller iaf en av dom såg jag nu när jag släppte in honom, dom måste äta massor ute.. får nog minska maten inne tror jag. Tycker trädgården är full med döda fåglar till och från.

Tjocka katter här med...o jag har upptäckt varför Kräks
    -Är överfullt av sork i år... Hela gräsmattan e full av hål, lika så hästhagarna...så katterna livnär sig till sprickningsgränsen med hjälp av dessa "typer", ligger delar av svansar o tänder lite här o var ute på trappen o trädgårdsplattorna "urk"
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-05-31 00:23:42 följande:
    Dum di dum
    "Harkel"

lät lite falskt där nästan Drömmer

"Duckar"
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-05-31 00:33:42 följande:
    Visste inte att jag klivit in i Idol 2011 tråden ;)

Läget?
    Skäms Hade tråkigt

He he he...tjaa, förutom att jag har tråkigt då..?

Joo, genomförkyld o inte ett dugg nära att gå o lägga mig trots att klockan ringer 04:45...
    Men ANNARS så är det bra

Själv då..?
  • Isnogood

Ja men preciiiiis (!) O jag väntar på att bli det...o känner jag mig själv rätt så blir d väl lagom t att klockan ringer o det är dags att gå upp "suck"

Meeheeeen dååååååå ; tycker helt plötsligt lite mindre om dig nu "nickar"

Ah, är ju aningen lite avundsjuk då förstås...men DET tänker jag iiiinte avslöja! Tyst

• Isnogood
    cajsasmamma skrev 2011-05-31 00:47:21 följande:
    Försökte sova men det gick inte har ont i magen ... så jag få väl ta och städa eller nåt annat tråkigt så somar jag snart...
    Det är lugnt...stanna här så kommer jag snart söva dig...
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-05-31 00:48:08 följande:
    Mm, ska bli nice med lite semester. 
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-05-31 00:48:26 följande:
    Gravid
    Förvånad
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D