• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-26 19:53:08 följande:
    Men MP har ingen med sig så hon kan låna en utav dig ;P
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:53:45 följande:
    Jag kan jaga en av dom

Nää, bättre o planera in något som alla kan komma på.... någonstans i sverige
    nu är det ju som så att jag har 2 extremt blyga o klängiga barn om det är större folksamlingar o massa nytt folk... Så det skulle vara jag som hade 2 barn i famnen o ont i ryggen nästa dag..

Men vi får dra ihop nån tråd-träff nånstans när så många som möjligt kan..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-26 19:54:26 följande:
    jo då, men du beställde ju hemkörning, så den kommer om två timmar
    Ååååå! Ska jag få pizza om 2h? Visst är det en vego-pizza? med färska grönsaker o champisar..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-26 19:55:29 följande:
    Mmmm... dåååligt tajming jämt o ständigt... får hoppas det är värt det o att det står en riktig prins o väntar i slutet utav resan! Eller iaf en själsfrände ;P
    Ja precis... Alltid så himla typiskt.. O såååå himla sällan jag blir ordentligt intresserad... :S
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 19:56:23 följande:
    Förvånad jag med... woow... det är riktigt exotiskt med mat..... ju.....

Man borde äta det oftare Drömmer
    Ja precis... Eller ja.. jag kanske äter det fullt tillräckligt egentligen.. Knäckebröd med ost är en klassiker..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-26 19:58:33 följande:
    nja, jag kör ju inte eftersom jag sitter här, så jag tog mig friheten att boka en taxi med mottagaren betalar med pizzan i

Så Maja blir nog glad för sin 1000 kr:s pizza snart
    Vad elak du är... Passa dig annars börjar jag oxå kalla dig för detdär du inte vill bli kallad för..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-26 20:06:41 följande:
    mmm..visst e det så.. man har liksom tröttnat o när man väl faktiskt snubblar över ngn som faktiskt visar sig vara ngt att intressera sig för så e det ngt som strular till det.. o oftast inet hans brist på intresse utan andra skitsaker.. PUST! e då man tappar suuugen :/
    Jo precis.. O jag är såååå kräsen.. eller jag vet inte vad det är som jag fastnar för heller så det är svårt att veta vad man letar efter liksom...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-26 20:09:24 följande:
    he he, no anteeksi kulta
    ei hätää... mutta ole kiltti..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-26 20:10:03 följande:
    mmm..men även om man tror sig veta o hitta så måste juh det där klicket till också... :S
    jo precis... o det är det som är så svårt att hitta...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-26 20:11:12 följande:
    NÄ nu ger jag mig..ha det så gott!
    ha de super!!!
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-06-26 20:34:10 följande:
    Haha ja vi vet nog det mesta omvarandra nu

Maja: Ska vi inte lägga upp vimmelbilden här?
    Ja, det är bra att vara öppen..

Ja men hur gör man? Testar...

Hmmmmm....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D