• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-06-28 23:06:48 följande:
    komer inte våga somna ikväll..hade en såååååååå vidrig dröm inatt trodde den var sann när ja vaknade de var svinjobbigt våga knappt hälsa på grannen min pgr av drömmen:-
    USCH då :( Hoppas verkligen du slipper den i natt!! Själv hade jag bara angenäma drömmar i natt ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-28 23:14:14 följande:
    Obra, men det går ju lösa på annat vis kanske
    Cee skrev 2010-06-28 23:08:49 följande:
    SUCK!.. meet me in my dreams ;P
    I see you when we get there
    nice...nice...suuuuuuuuupernice ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-28 23:16:51 följande:
    Nä.. sängen kallar...

Natti
    MEN DÅ!!!! Vad e detta!! SUCK!! Ska jag också behöva gå o lägga mig :(
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-28 23:17:45 följande:
    Ja, man får ju se till att köpa nya..
    Mmm..lätt att få musarm annars ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-28 23:19:51 följande:
    Jag måste tyvärr meddela att jag oxå ska sova..... Eller hänga tvätt först o sen sova...
    men jag kan göra dig nyfiken genom att säga att jag troligtvis ska på en sol-dejt på torsdag..

Gonatt!!! Kraaaaaaaaaam!!!
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhhhåååååååååååååååååååååååååå!!! Jag nu blir jag GRYMT nyfiken..men antar att du minsann inte tänker stilla min nyfikenhet överhuvudtaget???? Eller?? Pllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss!!!!!!!!!!!!! ;P
  • Cee

Nähä..det börjar bli ett otrevligt mönster det här.. ensam o övergiven IGEN!!! SUCK!! ;P

Tur att du kommer till drömmarnas land AC ;P

Natti natt alla!! Hoppas vi ses i morgon då!!! KRAAAAAAAAAAAAAAM

O förresten ska det regna på ons.. :S

• Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-28 23:25:27 följande:
    Det är han som snusar som jag skulle träffat för en vecka sen... Har pratat med honom hela kvällen nu på msn o har fått en bättre bild av honom nu... så vi ska ev träffas på torsdag o sola ihop om det är fint väder o jag inte får andra planer..
    OJOJOJOJOJ!!! Då får vi verkligen hålla tummarna för att han inet gör dig besviken igen genom att kläcka ur sig ngn ny groda!! Spännande spännande!! =)=)=)=)
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-28 23:26:10 följande:
    Jag var ju snäll nu iaf..
    Puss o gonatt!
    MMm..du e allt snäll du..innerst inne ;P
  • Cee

PUH! Vilken morgon! Blev väckt 7.30 utav att gumman kissade ner sig i min säng :(  SÅ snabbt ner t tvättstugan o som tur var var båda lediga, in med täcken och sängkläder och bäddmadrassöverdrag osv i 4 maskiner. O sen in med en tvätt här hemma i tvättmaskinen, duscha o sen i med skummgummit t bä'ddmadrassen i badkaret.. osså ska vi hinna med frukost ngn gång..ut med tvätten vid 8.45 hoppas jag o in i torktumlare o torkskåp, 9.15 måste den ut o hängas här hemma om den ej är torr.. snabbt ner till mamma kl 10 o med henne till sjukhuset för provtagning, sne köra gumman t dagis, hämta hundarna, köpa jordgubbar t mamma o sen iväg o ut o gå med mamma o äta ngt o sen jobba kl 13... PUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I kväll måste dte tvättas mer men då e inte tvättstugorna lediga.. så får tvätta i min tills grannarna klagar o sen får det torka här... HUMMMMMMMMMMMMMMM..kan jag få gå o lägga mig i stället :S

O bara tanken på att morgondagen kommer bli lika stressig får mig att vilja krypa ännu längre in under täcket o stanna där :S

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D