Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Fletcher Reed skrev 2010-08-01 18:54:35 följande:
    Orka städa jämt :P
    hehehhehe nu va ju inte de ja menade men visst tolka du de så med
  • sonen08

hmmm ja hoppar in igen har sonen hemma så får bli ordentligt FL ikväll efter min SERIE fåååår inte missa favoriten ju

• sonen08

hohohoh var är alla o var är mr kanin hmmmm undra om han flyter omkring i målarfärg

• sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 21:44:51 följande:
    Hej
    Har dagen varit bra..?

-Trodde att du hade kaninen fångad i bur eller fastlimmad vid msn ... Drömmer
    jo dagen har vart bra nopp inte fångat nån kanin eller settt han på msn... Han har väl fullt upp med o simma i målarfärg
  • sonen08

hkmm mr kanin har försvunnit eller så är d ebara ja som ej kommer in på hans sida här på FL;-(

• sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 21:58:55 följande:
    Obestämd Mysko...

Förvånad Vi kanske skrämde bort honom..?

Men du har honom ju på msn... han kanske hittade vad han sökte...
    vaa vet alla att ja har han på msn hehe

har dock inte hört av han sen igårkväll här på fl..men han har fullt upp med sin renovering så ja förstår om han ej har tid o sitta vid datan sååå klock är ja
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-01 21:58:30 följande:
    ja han verkar ha avreggat sig.
    kanske var ja som skrämde iväg han
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 22:01:46 följande:
    "Funderar"

Om någon blir AVSTÄNGD så borde man väl i alla fall se de inbox som personen skickat..?
    -Eller..?

-Jag kan se dem på listan i inkorgen men jag får bara upp en tom ruta när jag försöker klicka upp dem...

Snacka om snubbe som blivit totalraderad Död
    när ja blev avstängd kunde ja inte göra något inte skriva här eller skicka i inboxen m de va de du menade???
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-08-01 22:10:58 följande:
    Nej nej, jag menade att Kaninens meddelanden som han skickat till min inbox...jag kan inte klicka upp dem längre, det är bara tomma sidor....

Alla andra inboxmeddelanden kan jag klicka upp...men inte hans.

Jag tycker ju att dom borde vara kvar även om personen som skickat dem avreggat sig...
    jasså har han skickat mail till dig med
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D