• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • cajsasmamma

[quote=75280411][quote-nick]Planta skrev 2015-05-10 20:04:33 följande:[/quote-nick]Nä du, på den fronten är jag färdig! :)[/

Då är vi väl på samma plan där !!! Slut avlat här med!

• cajsasmamma

[quote=75313643][quote-nick]DragonWoman skrev 2015-05-18 02:46:54 följande:[/quote-nick]Lämnar livstecken här är allt bra, fullt upp med 3 ungar, livet och packning... Tadaa, ska äntligen flytta ihop med karlfan efter 3,5 år tillsammans

[/

ÄNTLIGEN !!! ????

• GentleManiac

Får väl lämna livstecken jag med. Flyttat 120mil norrut. Skaffat två hundar, och ja just det. Jag är ju numera gift oxå.

//Lellebror

• HäckHäxan
    GentleManiac skrev 2015-06-29 01:51:06 följande:
    Får väl lämna livstecken jag med. Flyttat 120mil norrut. Skaffat två hundar, och ja just det. Jag är ju numera gift oxå. //Lellebror

Det är dåligt med snigelspår där uppe va?

Jag gör mitt bästa för att hålla 45:an slemmig som fan, my mission in life! *kram*
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • GentleManiac
    HäckHäxan skrev 2015-06-29 21:11:22 följande:

Det är dåligt med snigelspår där uppe va?

Jag gör mitt bästa för att hålla 45:an slemmig som fan, my mission in life! *kram*
    Renarna tar hand om eventuella snigelspår häruppe
  • friatider

Nån singel i sthlm ?? 19-28 års åldern eller nått ??

• friatider

Nån singel tjej i sthlm ?? 19-28 års åldern eller nått ??

• Hoppla

Eftersom jag inte har lust eller tid att kolla igenom över tusen sidor (Familjeliv är ju inte en av de snabbast laddande sidorna heller) så vet jag inte huruvida den här tråden har några singelmammor kvar, men här kommer en chansning utifall att:

Är 39, inga barn (men gott om erfarenhet) och bor i Örebro där jag arbetar med något jag faktiskt gillar och utvecklas med. Jag jobbar f ö för att leva och inte tvärtom. Jag stämmer nog in på de flesta kraven och kan också tillägga att jag är ute efter någon som även blir min bästa vän. Långa samtal om högt och lågt, mycket närhet, och att du är trygg i dig själv.  Jag tror på öppenhet och kommunikation i ett förhållande. Jag tror inte att svartsjuka, manipulation eller att spela spel bidrar till något positivt.

Vad du får är någon som är ärlig, trogen, en god lyssnare och som fortfarande inte stelnat och blivit cynisk och tror att romantik är något som bara händer på film.

Låter något av det intressant så släng iväg ett pm.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D