• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Hoffa

Jiiissses vad tråden tvärdog! Drar upp ett ämne och önskar kommentarer! Online dejting. Det kan ni säker allt om? Själv är jag total nybörjare.. Fixade en seriös profil för ett tag sedan och har snurrat runt lite och uppdaterat efter hand med nya bilder och så. Är ju allt man skulle va i den här tråden så tänkte det måste ju gå som en dans Så lätt var det ju förstås inte! Galen vetenskapsman som jag är började jag läsa lite undersökningar om vad som fungerar och inte om man vill ha mer än ett svar på 100 typ. Känns fel då man vill va sig själv, men va fan! Inte dö nyfiken av moraliska skäl Säker fler som läst dessa undersökningar? Vad jag förstår finns det bara en riktig vetenskaplig studie från usa som alla hänvisar till i slutändan. Resultaten? Blä och äckel! Är vi så jävla ytliga. Enligt studien är det viktigaste för en kille utan tvekan profilbilden. Helst ska man visa muskler eller ha ett djur med på bilden..... öööö..... Man ska absolut INTE titta in i kameran oc le! Till skillnad från tjejer som ska le i my space vinkeln.... Bissart, men det är baserat på statistik, antal svar/per kontakter och alltså inte vad dolk säger att dom tycker om. Sen är första meddelamdet viktigt medans profilen i övrigt verkar vara rätt så skit samma. Sagt o gjort, jag tror på vetenskapen så tog bort min fina bild där jag kämpat med rådjusblicken, leendet och bra kvalitet för att i stället ta en snabb bild i spegeln tittandes ner på mobilskärmen med poker face ansikte. Och jo då! Direkt började tjejer svara!! Tjejer som jag tidigare kontaktat och blivit sågad av visade plötsligt intresse! What i fuck!! Är det så jävligt att hur bilden ser ut är allt? Någon som har en kattunge till salu jag kan lägga på min svullna biceps för nästa profilbild?

• juni2009

Jaha.. Då kan jag gå med här då:) har nyligen valt att separera från sonens pappa pga av massa skit:/ Är 31år & bor i sthlm med sonen som blir 4 i januari. .

• Planta
    juni2009 skrev 2013-11-06 20:49:19 följande:
    Jaha.. Då kan jag gå med här då:) har nyligen valt att separera från sonens pappa pga av massa skit:/ Är 31år & bor i sthlm med sonen som blir 4 i januari. .
    Welcome to the dark side my young padawan! :)
  • MrC
    Vart i Stockholm då? Hufvudstaden är stor.
    Planta skrev 2013-11-07 08:05:20 följande:
    Welcome to the dark side my young padawan! :)
    Tror du hon förstår den där? Men den var fyndig!

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • singel pappa83
    välkommen hit, dock rätt dött i denna tråden tyvärr! 
  • singel pappa83
    plura1 skrev 2013-11-07 16:53:02 följande:
    hallå här är jag :)
    goooood for you,  dock behövs nog lite mer info än så om man ska komma nånvart ;)
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2013-11-08 04:40:21 följande:
    God morgon dags att vakna?
    4:40!!! Jag tycker jag går upp tidigt som går upp 6:30 Rynkar på näsan Vart skulle ni åka när du var tvungen upp så tidigt?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D