• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Moonis

Då har man varit på dejt och det va inget för mig. Är nog för kräsen eller så är jag inte helt redo att gå vidare efter att ha fått mitt hjärta krossat Obestämd Gäller inte mitt ex då utan en annan efter. 

• MrC
    Moonis skrev 2013-10-08 10:55:53 följande:
    Då har man varit på dejt och det va inget för mig. Är nog för kräsen eller så är jag inte helt redo att gå vidare efter att ha fått mitt hjärta krossat Obestämd Gäller inte mitt ex då utan en annan efter. 
    Så är det ju inte! Du kan ju inte förvänta dig att träffa den rätta på första försöket heller.
    Klart du har rätt att vara kräsen.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Moonis
    MrC skrev 2013-10-08 11:03:50 följande:
    Så är det ju inte! Du kan ju inte förvänta dig att träffa den rätta på första försöket heller.
    Klart du har rätt att vara kräsen.
    Har iof. pratat med en del men ja, har man barn och sånt så måste man vara kräsen och försiktig med vem man träffar. Är nog bara rädd att jag aldrig kommer få känna så igen med någon annan och kommer leta efter den känslan men aldrig hitta den och förbli ensam.

Jaa, låter lite tragiskt jag vet, inte lätt detta med kärlek Tungan ute 
  • MrC
    Moonis skrev 2013-10-08 11:10:09 följande:
    Har iof. pratat med en del men ja, har man barn och sånt så måste man vara kräsen och försiktig med vem man träffar. Är nog bara rädd att jag aldrig kommer få känna så igen med någon annan och kommer leta efter den känslan men aldrig hitta den och förbli ensam.

Jaa, låter lite tragiskt jag vet, inte lätt detta med kärlek Tungan ute 
    Sluta fokusera på att leta efter den rätta, koncentrera dig istället på att vara den rätta. Var dig själv alltså. Det är oftast så att när man är som mest avslappnad så dyker också de bästa erbjudandena upp.
    Relax.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Moonis
    MrC skrev 2013-10-08 11:13:02 följande:
    Sluta fokusera på att leta efter den rätta, koncentrera dig istället på att vara den rätta. Var dig själv alltså. Det är oftast så att när man är som mest avslappnad så dyker också de bästa erbjudandena upp.
    Relax.
    Ja, du har helt rätt Det kommer väl när det är meningen.
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2013-10-06 20:49:12 följande:

Glad för din skull gumman

CM! "Ropar"

I söndags så beslöt vi (han o jag, inte DU o jag ) att vi skulle träffas igen på fredag.

I går ringde han, o efter 2h samtal, så bokade vi in att vi ska träffas i kväll Skrattande

Så, nu har jag meddelat i så god tid innan, som jag kunde under rådande omständigheter Skäms      
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Daniel 18691

Hej!

Hittade denna tråd just, hur fungerar det?

Jag uppfyller kriterierna

Med vänlig hälsning,

Daniel

• Moonis
    Isnogood skrev 2013-10-08 16:46:05 följande:

CM! "Ropar"

I söndags så beslöt vi (han o jag, inte DU o jag ) att vi skulle träffas igen på fredag.

I går ringde han, o efter 2h samtal, så bokade vi in att vi ska träffas i kväll Skrattande

Så, nu har jag meddelat i så god tid innan, som jag kunde under rådande omständigheter Skäms      
    Vad kul Skrattande
  • Hoffa

God kväll alla trådare! Galet med fullt upp och inte hunnit kika in sedan förra veckan. 

Hoppas allt är bra?! Läste om en del bra och dåliga dejter precis.... Kul att det dejtas iaf!!!!!! Kör hårt!!{#emotions_dlg.djavulsk}   

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D