Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-20 21:56:30 följande:
    Vet ej om ja vågar... De är för smutsigt att berätta om de ja skäms sååå oerhört mycket för den tiden som de hände Var i sthlm 1 ggr efter de hände och de var svinjobbigt därför väljer ja slippa gå igenom de igen..
    är så ledsen för din skull...
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-20 22:06:13 följande:
    lite till socker kan man nog käka.....Tyst
    men va??? ska du äta upp MIG
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-20 21:51:51 följande:
    Vilken mupp.. Han var väl så rökskadad så han inte såg röken.. Oj vad rolig jag är...... Foten i munnen
    haha,, ja de va ett nåkt skämt
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-20 22:00:38 följande:
    De är lungt.. ÄR glad att ja lever idag och har de 1000 ggr bättre.. de hade kunnat sluta illa och nej ja knarkade inte eller gjorde något annat dumt..

MEn ja skäms ändå över de ja gjorde...
    skämms inte,, de va en del från ditt tidigare liv....
    försk fokusera på det du mår bra av.. din son... att du ska börja skolan,, att du fått csn.. såna små saker...
    och var glad att du kan lämna de bakom dig..
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-20 22:11:45 följande:
    Ja... Eller jag tränar inför att kunna äta hela dig på kryssningen.. Muhahahahahahahahaahaa
    hahaha... mmm, öva på du bara
    vi få hoppas att de inte regnar bara,, då smälter ja ju

ujujuj..... vilken klysha!!
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-20 22:14:23 följande:
    Japp de gör ja försök inte tänka på de.. men de kom upp nu iomed kryssningen trodde ja var stark nog.. MEn sen insåg ja att alla minnena kommer komma upp så fort ja sätter foten på stationen i sthlm.. Och de får mig att rysa...
    då ska du inte åka heller... men de e ju synd... vi få skicka ut en båt som kan hämta upp dig hemma hos dig
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-20 22:17:39 följande:
    Så jag ska inte sova i sängen ovanför din.. (Nu va rjag faktiskt lite rolig, eller så är jag bara lite smått övertrött..)
    haha,, ja trå de e säkrats om både du o ja tar dom nedre sängarna
  • sugar rush
    figurehead skrev 2010-08-20 22:17:30 följande:
    det hade jag velat se Tungan uteDrömmerTungan uteTungan ute
    haha...
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-20 22:19:08 följande:
    Vi får hoppas de inte är några HOTTA killar på båten då Då lär du med smälta ehhe
    hahaha... poäng till dig
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-20 22:21:58 följande:
    Fast om du skriver de i pannan i spegeln så blir de väl spegelvänt Då borde de som är fulla kunna läsa rätt ändå
    haha,, men Snigel bakvänt blir ju inte singel utan LEGINS
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D