sonen08 skrev 2010-08-20 22:10:14 följande:
Okej.. För att inte ni ska gå och undra så kommer här hela storyn...
Ja var tillsammans med en kille i sthlm och ja bodde hos hans syster då vi ej kunde bo ihop hos hans mamma så ja fick bo där.. För göra en lång historia kort så dumpa han mig en kväll och ja hade 40 min på mig att åka hem till hans syster som skulle åka till huddik till några släktingar ja var 1 h bort och hade aldrig hunnit dit.. Sagt och gjort de sa du kommer inte in hos mig.. Alla mina kläder fanns i lägenheten och ja hade nykeln men fick ej komma in... Så ja vart utsläng på gatan.. Vägra åka hem till mina föräldrar och trodde ja skulle klara mig själv.. i 1½ så ströga ja omkring på gatorna i sthlm.. nattetid försökte ja fixa sovplats hos olika killar.. NEJ ja hade INTE SEX MED ALLA:.... Men ja var desperat för slippa vara ute på natten mitt i vintern... Ja vägrade åka hem.. MEn så en dag så träffa ja en kille en invandrare som köpte kläder till mig "rea" och gav mig mat.. Men han vart sååå full så hans kompis var snäll nog att ja fick sova i hans säng så sov han på soffan.. hans kompis fuull som han var sa massa saker till mig den kvällen som fick mig öppna ögonen.. Hans kompis ville betala min biljett hem och de fick han göra.. nästa dag boka ja första biljetten hem.....
De är inte många som vet detta.. mina föräldrar har trott ja sovit hos 1 kompis heeela denna tiden och vet ej om dessa alla killar... Ja skäms och ja mådde svindåligt efteråt.... De kunde sluta illa ja kunde blivit mördad ja kunde blivit våldtagen... Men Ja lever idag och ja är oerhört glad att ja öppnade ögonen.. Kanske försent men ändå...
Ja jag lär få en stämpel från er... Men De var som ja levde i en bubbla just då...
KRAM
Fy fan vilken kille och familj han hade
jag blir så arg på sådana idioter!
Du får ingen stämpel av mig iaf, du är en människa som råkat illa ut men du tog dig ur det och gick därifrån med livet i behåll. Och du har nu blivit så stark så att du kan dela med dig av det som hände, vilket jag tycker är ett stort steg.