Inlägg från: MysTic PrincesS |Visa alla inlägg
  • MysTic PrincesS

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-08-18 20:35:59 följande:
    Jag väljer alltid då när jag kan... Får väl försöka prata ihop oss inför nästa.. Denna gången pratade jag ihop mig med Malena..... Oskyldig
    Får pratat ihop mig med Cee och AC om att anordna en V-kryssning då
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • MysTic PrincesS
    Breathless skrev 2010-08-18 20:40:29 följande:
    Tänk hur man blir. Tyst

Jag kan inte sluta, inte ens då jag ser på film, allt ska analyseras och brytas ner i småbitar. Här på FL undviker jag vissa arbetsrelaterade trådar avsiktligt, jag vill ju inte arbeta på min lediga tid, men det är svårt att låta bli.Flört
    Analysera?

Här?

På fl?

Gör du det utifrån vad eller hur man skriver? Lite nyfiken
  • MysTic PrincesS
    Breathless skrev 2010-08-18 20:47:15 följande:
    Det är utifrån helhetsintrycket, hur man formulerar sig, ordval, hur personens presentation ser ut, vilket intryck denne försöker göra. Många gånger vill människor här ge ett visst intryck, genom nick, bild och olika typer av inlägg, men om man skriver några inlägg med samma person, visar det sig rätt snabbt att den sanna identiteten gömmer sig under skalet, den tittar fram ibland, och det är då det blir intressant. Sen har vi vissa som verkligen tycks vara de personer de utger sig för att vara.
    Lite intressant egentligen.Fast anonymitets möjligheten här kan ju ställa till det lite en hel del info som kan avslöja någons personlighet eller delar av den missas.
  • MysTic PrincesS
    Majuutschi skrev 2010-08-18 20:51:31 följande:
    Det är ju nästan så man skulle vilja ha en analys o se hur bra det stämmer..
    Håller med... fast vet inte om man (jag) skulle våga....
  • MysTic PrincesS
    Majuutschi skrev 2010-08-18 20:46:05 följande:
    Sånna kryssningar kan ju vara farliga..
    Ni får se till så det är nångång när jag oxå kan...
    Jag vill träffa alla mina sötnosar..
    Joo... o de kan tydligen inte hitta orsaken till denna olyckan... en roddbåt känns mer säker.. o jag röstar för att ac får ro

V-ön är bäst på sommaren

Vill ju träffa min veggokorvs-terrorist irl med
  • MysTic PrincesS
    Breathless skrev 2010-08-18 20:59:33 följande:
    Visst är det så, och jag arbetar ju främst med människors relationer. Det är ju betydligt lättare att analysera en människa då man ser mimik, kroppsspråk, tonläge på rösten, blickar, rörelsemönster, osv. Allt det faller ju bort här. Så jag har säkert helt fel mer än hälften av gångerna då jag drar slutsatser här, men det hindrar mig ju inte från att försöka, arbetsskadad som jag är.
    Men det krävs väl en del träffar för att kunna analysera så korrekt som möjligt? Ta mig som ex, blyg som tusan och då kan det ju ta ett tag innan man visar sitt rätta jag. Och tar man t ex mamma/barn relation så kan jag nog aldrig vara mig själv inför en tredje part, är för misstänksam över vad den personens egentliga syfte är.
  • MysTic PrincesS
    Majuutschi skrev 2010-08-18 21:08:29 följande:
    Ja självklart ska håriga mannen i förkläde o kjol ro..
    Vi kan ju inte vänta till nästa sommar..
    Får ta en vinterkryssning sen..
    Eller vårkryssning
  • MysTic PrincesS

Nä.... MP ska natta datorn o sen sig själv + den lille vilde

Natti på er alla

Prosit.. samma som alltid, det vet du Kyss

{#emotions_dlg.flower}

• MysTic PrincesS

Uj uj, det trillar in nytt folk här..... det gillar vi

• MysTic PrincesS
    cajsasmamma skrev 2010-08-19 17:42:52 följande:
    Anledning till att jjag inte har ett förhållande är att jag är LIVRÄDD för just förhållanden, tror att jag aldrig har haft ett förhållande :/ Jag är en person som vill det fria livet men ändå älskar att bestämma över mitt eget hem, så samboförhållande är ett väldigt skrämmande ord :O

Jag ska göra en slags knäoperation för att jag fick en lite häst över mig i våras som landa mitt på knäskålen :(
    LAMBO kanske vore nått för dig.... Lagom Avstånde Mellan BOstäderna
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D