Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-31 23:02:57 följande:
    Jag är superdålig på att be om hjälp men har försökt skärpa mig för jag kan inte klara mig helt själv alltid.. Behöver hjälp ibland även om det inte är ofta jag ber om barnvakt. Idag fick dom vara barnvakt till mina 2 plus syrrans spädis medan vi tränade..
    okej de är skönt ja är glad sonens pappa tog han idag hehe För ja har haft sonen rakt av nu i 2 veckor så de känns skönt o komma ifrån och vara ensam även om ja nu är ensam så känns de skönt o bara vila upp sig och orka 2 veckor till
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:04:11 följande:
    Ja, jag ger er inget val... Men jag måste ju kunna säga att jag läst varenda inlägg i denna tråd.. Kan ju inte låta bli att läsa igenom "min" tråd..
    ja brukar läsa men kommenterar inte för de ksulle ta ååår när ni skriver nattetid meningslösa saker hehe
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:03:32 följande:
    Fenomenal it is! Du har ju skapat en av de mest intressant och välbesökta trådarna här. Initiativet är briljant, både i sin enkelhet och sin formgivning: Desperate single moms är ju den givna utmanaren till Desperate housewives! Marknadsföraren i mig konstaterar bara att du här, med eller utan hjälp, skapat ett koncept som är extremt lättillgängligt och tilltalande. Hade det varit en blogg hade du dragit in stora summor på annonser och nu suttit i någon talk show-soffa och varit klok. Jag är emellertid väldigt glad att du är kvar här. Och är klok för oss andra.
    FAST vi andra tjejer i tråden har med bidragit till denna tråden ju Eftersom vi bad henne starta denna i en annan tråd
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:06:46 följande:
    Klart du överlever.. jag tycker det är skönt att slippa få sängsällskap av barnen.. Inge kul att få sparkar o slag i ansiktet.. finns ju bättre sovsällskap än småbarn..
    får aldrig sparkar av min son han sooover sååå bra brevid mig i min dubbelsäng men liiite vuxet sällskap hade ju INTE skadat för en oskuld som mig
  • sonen08

"önskar" en person kunde hoppa in på msn men men man får inte allt man vill här i världen så får snällt vänta

En pik till en

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:08:45 följande:
    Musik är härligt.. Jag är totalberoende.. Tycker det är så himla kul att bara slänga på en bra gammal skiva o fuldansa här hemma med eller utan barnen (eller gå ut o fuldansa på krogen)..
    jaaa har nyss fixat playlist på spotify så den går varm här ida när ja diska o fixade hehehe gillas tur sonen håller med om min musiksmak
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:11:19 följande:
    killarna kommer stå i kö för att dejta dig ju..
    hehehe vi vilken dröm då???
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:19:21 följande:
    du får försöka få mer avlastning av sin sons pappa. ni verkar ju kunna komma överens o umgås alla 3 dessutom o det är ju jättebra. Så har vi det inte här...... Foten i munnen
    hehehee skenet kan bedra vi kommer inte alls överens idag var första gången vi gjort något ihop sen vi fick sonen... och hans kompis/tjej/blivande flickvän eller va man kan kalla henne var med me sen har ja aldrig sett han leka så med sonen som han gjorde ida vet ej om de var för impa på tjejen eller va han höll på med... men spydiga kommentarer kunde han slänga mot mig ändå där
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 23:19:41 följande:
    Imponerad över ditt pik performance! Slits dock mellan renovering och dator här...dragkampen inte helt avgjord än. Vilket inte betyder att jag jämför dig med en burk färg, men du förstår resonemanget.
    hehe vaaa tog du åt dig imponerande jasså hmm ja kan dränka mig i en burk färg så får du komma o rädda mig deal??? så slipper du dragkampen eller så drar ja dig hit
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:17:06 följande:
    Nej usch... Jag skulle aldrig vilja bli nån kändis pga nån blogg... Jag skapade tråden för jag kände att den skulle bli ett bra ställe att hänga på.. Klart jag är kvar här.. Kommer vara kvar lääääänge.. Jag trivs bra här o tycker vi är ett härligt gäng..
    O jag må dejta o vara gift, men jag är singel ändå.. O lite desperat är man väl alltid.. Drömmer
    hehe japp du kör allt påå en gång men vi vet hur de ligger till de är INTE sååå illa som d elåter de sista nu menar ja
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D