-
JA MEN!! Jag orkar väl inte bläddra tillbaka i tråden o leeeeta efter det när jag kan be dig länka ;P Glömde favorisera det eller spara det igår :Sfigurehead skrev 2010-06-11 19:43:49 följande:det är sist i det klippet jag länkade igår
-
*hehehe...hann juh hitta det själv innan du länka... tssss..ja se karlar..aldrig kan de skynda på..alltid ska man behöva tjata ;P
-
hrrrrmm...en stark kvinna reder sig själv tror jag det var ;P
-
*hehehehe..MHHHMMMM:..det e han som ska städa o tvätta o laga mat o sköta hushållet!! ;Pfigurehead skrev 2010-06-11 19:52:08 följande:bakom varje stark kvinna står det en man och styr upp det
-
*HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH
"> -
JAAAAAAAAAAAAA!!! DET gör jag sååååååååååååååååå mkt hellre!!! Om ngn bara lär mig hur jag ska göra med bilen ;P Men sååå mkt roligare!figurehead skrev 2010-06-11 19:55:00 följande:japp, ett led i vårt jämställda samhälle, medan kvinnan klipper gräs och mekar med bilen :P
-
Precis my kind om humor ;Pfigurehead skrev 2010-06-11 20:00:00 följande:ja det är sanslöst kul
-
*hehehe.. ja men du ska juh städa o laga mat o tvätta!! ;Pfigurehead skrev 2010-06-11 20:01:22 följande:ja tyvärr får du fråga någon annan
jag skruvade så mycket med mina mopeder så jag har tappat allt intresse för att skruva med bilar. -
åååhhhh..vad roligt... hade jag också "behövt".. alltid skönt med ngt nytt...sonen08 skrev 2010-06-11 20:02:47 följande:Guuuu va ja längtar tills nästa fredag Ska bli härligt med en "makeover" Har kollat hårfärg idag Hoppas hitta nån snygg partyoutfit med
-
*hahahaha... ja men då kan du fixa en ny outfit åt mig ;Pfigurehead skrev 2010-06-11 20:05:48 följande:"Vi ska sy och vi ska klippa,
vi ska göra, ska vi tippa
För den stora galakvällen
Så ska vi sy modellen"