• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Malena79

Anmäler mig nog igen till "singelklubben" Men kan säga att just nu så är jag ganska så totalt odesperat efter karlar

• sugar rush
    Malena79 skrev 2010-08-07 01:30:32 följande:
    Anmäler mig nog igen till "singelklubben" Men kan säga att just nu så är jag ganska så totalt odesperat efter karlar
    hahaha,, välkommen tillbaka...

ja är oxå väldigt odesperat... men de står ju iofs i Ts
  • Malena79
    sugar rush skrev 2010-08-07 01:45:29 följande:
    hahaha,, välkommen tillbaka...

ja är oxå väldigt odesperat... men de står ju iofs i Ts
    Tackar. Påminn mig snälla om att jag INTE ska dejta nån alls. Verkar ju bara hitta dom mest konstiga killarna
  • sugar rush
    Malena79 skrev 2010-08-07 01:48:20 följande:
    Tackar. Påminn mig snälla om att jag INTE ska dejta nån alls. Verkar ju bara hitta dom mest konstiga killarna
    oki,, ska försöka göra det

you can do the same too me..
  • Banshee Queen

Så, nu har vi varit ute och lekt och övat på att cykla utan stödhjul, som tur var började det regna, så nu sitter vi och slappar i soffan.

• MysTic PrincesS
    Malena79 skrev 2010-08-07 01:48:20 följande:
    Skriv det som din sidfot

Så glömmer ingen att påminna dig o så... tänkte jag
    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-06 21:27:21 följande:
    Han har dissat mig...Tagit bort mig från FB och nog även på MSN....jaja skiter i vilket nu... känns som de ändå inte hade funkat om vi bodde för långt bort trist... men han kunde ju förklarat för mig utan bara plocka bort mig... jaja.. livet går vidare...
    Men shit! Vilken skitstövel!!!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
    sonen08 skrev 2010-08-06 21:40:15 följande:
    De är ingen fara... finns inget o missa har bara snackat med en kanonkille heeeela denna veckan som nu igår idag dissat mig.....

Kommer hoppa ur tråden ett tag då ja ara fååår bakslag på alla killar ja träffar... kan lika väl leva ensam.....
    Inte får du hoppa ur tråden pga det.. Vi finns ju här för att stötta varandra.. Knasis.. Tänk inte så.
    Isnogood skrev 2010-08-06 21:55:31 följande:
    Du ska (om jag får bestämma) stanna kvar i den här tråden, skratta, gråta, skrika eller vad det nu är du känner för precis vid den aktuella stunden då du skriver ditt inlägg, tror det är fler än jag som tycker att det är ok att du är här o gör det

Jaa, du har din son, o livet är som det är, gäller bara att göra det bästa av situationen

Du skulle bara veta hur många gånger JAG "gått bet" då jag inte kännt att jag haft tid / pengar eller möjlighet att åka någonstans o gå på date el liknande...men man måste LEVA under tiden som man hoppas
    Håller med... Såååå många nitlotter man gått på, o även fått breaka andras hjärtan o även fått sitt eget hjärta krossat osv... Men jag ger inte upp... Visst kan man känna sig lite nere ibland, men jag får väl citera Nalle Puh igen:
    "Ingen kan vara nere med en ballong"
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-08-06 22:26:10 följande:
    Vaför inte..?
    Du är singel...HEPP, kolla vad bra du passar in

Meeeeeeeeeeeeeeeen, snart blir jag också ledsen juh Gråter man måste inte va på dunderjakt för att vara här (hoppas jag) jag ser det mer som att skapa nya kontakter o prata med härliga människor

Några att prata av sig med om allt o ingenting
    Här passar ni alltid in.. Jag vill ha er här.. Så är det bara.. O jag kommer hänga här lääääänge...
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2010-08-06 23:57:39 följande:
    Jag har inga pengar, men alla flickor vill ha mig för att jag är så jävla het
    I know the feeling... dock inte flickorna som vill ha mig utan pojkarna..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D