• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-06-20 23:05:53 följande:
    *hehehe..ja då skulle jag nog verkligen behöva en bröstoperation sen.. bara de inte växer för varje unge :S ;P
    Får hoppas dom inte gör det.... Men det borde dom ju inte... Du får säga till dom att sluta växa..
    Jag hoppades ihjäl mig att mina inte skulle växa under graviditeterna o det gjorde dom knappt.. men jag blev mindre runt istället.. Skrikandes
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 23:11:59 följande:
    Humm.. hur gör man då.. för att få dem att lyssna.. måste man muta dem med ngt tro?? ;P
    Hota med att dom kommer bli bortopererade annars..
  • Majuuu

Nej tjejer o figuren... Nu ska trötta tant Maja gå o lägga sig...

Gonatt o sov gott!!!
    Kraaaaaam!

• Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-20 23:21:32 följande:
    tant????

sov gott kram
    Ja.. har ju så många vuxenpoäng så jag är på gränsen mellan tant o PROare...

Nattinatt
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-06-21 09:09:21 följande:
    Kom hit och fira midsommar med mig. Har inga planer alls än
    Där sa du ju nåt.. Har flurran öppet på midsommarafton?
  • Majuuu

Blir ingen dejt idag.. fick ingen bra känsla av snusaren senaste dagarna... Så vi skippar det o tar ett gym-pass o sen ikea o maxi efter det o så ev gitarrlektion så jag ska få mer ont i fingrarna...

• Majuuu
    Malena79 skrev 2010-06-21 18:18:53 följande:
    så klart flustret har öppet Men frågan är ju om jag vågar gå dit nåt mer haha
    Annars får du ju komma hit oxå.. Vet inte om det är mer liv i Västerås än Uppsala på midsommar.. Jag är iaf flexibel till vilket som..
  • Majuuu
    Johan01 skrev 2010-06-21 18:26:39 följande:
    Så det är här singelmammorna är. Jag har letatGlad
    Halloj Johan! Förförljer du mig?

Detta är Johan.. Jag var ihop med honom i typ 3½ mån 2003.. Världen är liten som vanligt..
  • Majuuu
    Johan01 skrev 2010-06-21 22:35:54 följande:
    Värst vad bittert det blev på den timmen jag var borta. Har ni verkligen SÅ dåliga erfarenheter av det killiga släktet?
    Jag aknske inte var här o klagade, men ja... Det vet du väl själv.... Eller nej, jag ska inte vara elak.. Det var ju måååånga år sen....Obestämd
  • Majuuu

Vilken dramatik det var här igår... så det kan gå när jag inte är på plats..

Nu har jag iaf läst ikapp..... O kottarna är hemma så jag kommer o läser ikapp ikväll igen..

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D