• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Måste bara berätta för alla killar som tjuvläser att en C-kupa kan vara väldigt olika storlek eftersom en bh-bokstav inte innebär samma storlek om den är kombinerad med olika siffror.. går man ner en storlek runt (dvs siffran) så måste man upp en bokstav om man inte även fått mindre boobs...

nu har jag haft lite föreläsning.. Kanske bättre hålla sånna här än ute på nåns balkong o glo på folks bhar o klämma hit o dit..

• Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-20 22:38:03 följande:
    Japp

jag har en ny favorit som är lika farlig

Köpte på finlandsfärjan en shot som heter Leijona. Säljs i såna där halvlitersflaskor.

Precis livsfarlig,

Smakar lite som Läkerol salvi fast med bättre yrsel
    Annars är min favvodrink vodka russian.. Den är precis lagom...
    Shottar håller jag mig ifrån...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 22:38:50 följande:
    färdigutvecklade e de väl när man blir vuxen..men de kan juh förändras en hel del genom en graviditet och även komma tillbaka liite.. HRM..var bara att mina inte förstog det där med liiite..SUCK!  Dessutom kan man juh få ammningssvårigheter, men de räknade med att chansen att jag skulle kunnat amma innan operationen ändå var såå små.

Sen hade jag sådana problem m nacken och värken så de tyckte jag skulle göra det ändå innan nacken blev värre,,,
    Brösten är färdigutvecklade först efter graviditet o amning.. Det har iaf jag hört även om det låter skumt.. Mina har ju fortsatt med att fixa knasigare o knasigare storlekar för mig hela tiden.. Både innan o efter graviditeterna..

Låter inge bra alls detdär.. Kan du inte få en lagom bröstförminskning via landstinget.. alltså hos nån som inte vill ta bort allt? Det låter ju sjukt att dom skulle göra så liksom....
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:39:53 följande:
    hahaha, kände du att du gatt försvara mig där eller bara storleken i allmänhet

men ja trivs med mina två ialla fall.. helt perfekta i alla situationer haha..
    o där lämnar ja bröst snacket
    Nej, jag tänkte bara upplysa smygisarna om hur bh-världen fungerar.. Finns ju en del tjejer som inte heller fattat det.. Har fått frågan så många gånger om hur jag kan ha den bokstaven jag har när jag inte har såååå stora boobs... då får man räkna ner bokstäverna o upp siffrorna tills man kommer upp i deras siffror så dom förstår hur stor skillnad det kan vara på samma bokstav...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 22:47:22 följande:
    Njae.. e bara han som gör det i vårat distrikt.. o skulle aldrig lita på honom.. för han var så där att ja,ja.. jag tar väl lite så o så mkt så får vi väl se vad det slutar på, när jag opponerade mig :S Så nä.. får bli privat igen, när alla ungar e utploppade!
    Ja vänta tills du inte ska ha några fler barn... Annars är det ju bortkastat..
    Själv ska jag inte ha några fler egna.. Men bröstförminskningen eller fettomplaceringen kan vänta....tills jag vinner på lotto eller nåt..
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-06-20 22:49:03 följande:
    Skrikandes ATTANS!!!

Ja som fortfarande väntar på att mina ska utvecklas klart... Obestämd
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-20 22:49:25 följande:
    precis.. en del fattar inte alls...
    dom flesta har ju helt fel...
    ja jag vet... Därav alla bh-föreläsningar på balkonger o fester osv... Borde dra med mig en himla massa kompisar till en bh-affär o se till så dom köper rätt storlek...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-06-20 22:59:06 följande:
    Mmm..e juh det..man ska juh få ihop pengar också.. får nog gifta sig rikt, för lotto e juh näst intill omöjligt att vinna på...

FIGURE! E du rik???? ;P
    Eller så skaffar du en himla massa barn... Flerbarnsbidraget blir ju bra efter 4 barn..
  • Majuuu
    Majuutschi skrev 2010-06-20 23:00:53 följande:
    Eller så skaffar du en himla massa barn... Flerbarnsbidraget blir ju bra efter 4 barn..
    tillägget menar jag ju såklart... Skrikandes
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-20 23:01:08 följande:
    hahaha, du kan bli en sån som ger bort såna rådgivningar till folk.. bh rådgivning
    Jo precis.. Borde ju ha jobbat på bh-butik o inte dressmann..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D