Inlägg från: sugar rush |Visa alla inlägg
  • sugar rush

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-18 09:24:44 följande:
    Go förmiddag Här gick lämningen av sonen bättre än väntat.. han SKET i mig skulle inte vinka hejdå eller något,. bara leka hehe..Lär väl komma nått bakslag framöver säkert.. Men man är förberädd mentalt att de kan komma med.. Även om de gör ont i mammahjärtat att lämna en skrikande hysteriskt barn då Men första dagen gick över föräntan
    du har bättre tur än jag då...
    igår när ja lämna dotra så gallskrek hon... fy fan va ja känn mig hemsk...
    idag likadant.. hon tittar på mig med ångestfyllda ögon som är fyllda med tårar... och ja hatar att lämna henne...
    hon har aldrig varit så innan sommaren men nu är hon ju väldigt mammig... men hon slutar ju direkt ja gått ur rummet, men de e ju just att lämna henne, att hon ska sitta i frökens knä då o ja ska gå...
    fy!!!
  • sugar rush
    Breathless skrev 2010-08-18 09:23:47 följande:
    Skål
    skål o välkommen Tomte
  • sugar rush
    Lindu81 skrev 2010-08-18 09:59:01 följande:
    Bara fint med mej :)

Ja snor kan vara sexigt :P

Vad blir det idag då?
    haha,, jaså... ja de kan kanske vara sexigt... bara man slipper se de

idag är det tvättning på schemat.. ha precis laddat två maskiner så nå mer spännande än så tro ja knappast at det blir... men å andra sidan ha dagen precis börjat, så vem vet :p

va händer hos dig idag da?
  • sugar rush
    Blueblood skrev 2010-08-18 10:29:52 följande:
    Ska man ha enkelrytt på resan eller ska jag dela med någon/några? Hur är det upplagt?
    haha, livbåten kan kanske vara ett alternativ...??.....
  • sugar rush
    Blueblood skrev 2010-08-18 10:41:48 följande:
    Är det så här ni uppfostrar era egna barn?
    - Anton, du får inte vara med på Kevins kalas, du kan gå och lägga dig i sandlådan.

- Ebba, du får inte komma in och leka med Liam och Cassandra, vi vill inte ha dig här.
    jag var ironisk och trodde du kunde se det, men tydligen inte...
  • sugar rush

o ja avvaktar lite... har feber så ja orka inte räkna helger nu,, men om nån barmhärtig själ har lite att göra så varsågod.. ja hade dottern helgen som va,, vet inte va de är för datur eller om de är jämn vecka hahaha...

be my guest...

• sugar rush
    sugar rush skrev 2010-08-18 13:10:44 följande:
    o ja avvaktar lite... har feber så ja orka inte räkna helger nu,, men om nån barmhärtig själ har lite att göra så varsågod.. ja hade dottern helgen som va,, vet inte va de är för datur eller om de är jämn vecka hahaha...

be my guest...
    de ja avvaktar med är att skriva upp mig på kryssningen så klart.. kanske bra o säga de oxå
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-18 20:08:51 följande:
    Du har samma barn helger o barnfria helger som jag så du ska med.
    haha, ska ja de???
    även fast ja inte är desperat??
    mm,, kanske
  • sugar rush

nu e ja fri
    min lilla terrorist ligger och ja ska kolla på förlossninar på femman snart.. life is good!!

• sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-08-18 21:06:37 följande:
    Hmmmm.... Du med dina förlossningar...
    ja ja kan fan inte hjälpa de.. i love it!!!

men du majja.. var bor du?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D