Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

NoMansWoman skrev 2011-03-07 16:15:33 följande:
    Sitter ni o pratar alkohol en måndag?? Förvånad

*sneglar åt mina 10 smirnoffar i kylen*

Ja va faen...kan ju inte slösa bort helgen med att PRATA om den...för då är man ju upptagen med att DRICKA den
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    trolletsmamma skrev 2011-03-07 17:40:33 följande:
    En "fråga" får man ta med egen sprit på båten??? har aldrig åkt färga innan så ni behöver INTE dumförklara mig
    FÅR och FÅR....man behöver ju faktiskt inte be om lov för det man "råkar" ta med sig inlindat bland kläderna... Drömmer
  • Isnogood
    trolletsmamma skrev 2011-03-07 17:53:08 följande:
    men de kollar inte igenom ens bagage??? hehe.. förlåt 100000 frågor nuuuu
    Nja..asså, ja kan ju inte säga att de ALDRIG gör det....men jag har aldrig varit med om det...O ja har de flesta gånger haft med mig en eller ett par mindre PET-flaskor liggandes bland kläderna Oskyldig
  • Isnogood
    mattias74 skrev 2011-03-07 18:01:50 följande:
    Gokväll alla
    Gokväll du
  • Isnogood
    mattias74 skrev 2011-03-07 18:11:48 följande:
    Du ska åka båt från Stockholm, du ska inte flyga från valfri flygplats i USA.

Kanske inte läge att berätta om metalldetektorerna o kroppsvisiteringen vid ingången till båten nu då... Drömmer
  • Isnogood
    NoMansWoman skrev 2011-03-07 18:18:38 följande:
    Är ju inte så man smugglar ombord en pall med alkohol.... men nån flaska vin eller så brukar inte vara några problem...
    "Ställer tillbaka pallen" Skäms

Ekonomiskt så är det ju fasen så mycket billigare att ta med sig "några klunkar" (eller flera... Drömmer )
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2011-03-07 18:26:01 följande:
    Nu är hästarna inne i stallarna, vi är hemma, ungen och hunden är utfodrade nu är det en timme vila innan operation nattning påbörjar
    ah..men då så, för nu är det ju bara en si så där 9010 inlägg kvar o skriva, o deeeet lär du göra på nolltid
  • Isnogood
    mattias74 skrev 2011-03-07 18:15:59 följande:
    Smuggla ombort sprit på en Åland/Finlandsfärja? Låter lite väl mycket jobb, det är ju inte så att färjan är tom när ni går på. Lika svårt att gå törstig på en färja som att gå hungrig i New York
    Tjaa...men om man inte har så mycket pengar....ja då är det nog värt att jämföra o tänka sig att det faktiskt ÄR lätt att gå både hungrig o törstig där... Ja, bortsett från de som gräver i soptunnorna då förstås... Obestämd
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2011-03-07 18:47:11 följande:
    Ja det tror jag att jag klara underkvällen eller???
    Absoluuuuuuut, ja tror på dig, det vet du Kyss

Oskyldig
  • Isnogood
    mattias74 skrev 2011-03-07 18:38:58 följande:
    Tänkte som turist. Sen finns ju 99 cent pizza där också.

Jodå, såg folk som grävde i soptunnor, och utslagna som satt vid husväggen på 5e avenyn också
    Oskyldig ja, själv har jag aldrig varit där....jag menade mer som liknelse att göra båtresan så billig som det bara går Skäms
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D