• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-06-26 23:46:18 följande:
    åhh nej,

du skriver underfundiga inlägg som tvingar oss oskyldiga till tolkningar som är under bältet, jag vill nog påstå att ALLT är ditt fel
    PRECIS!!!! Jag som är en frigid stackars ungmö som funderar på att bli nunna o leva i celibat resten utav livet.. så kommer du MP med dina små giringar om o om o om igen o släpar ner ig i fördärvet och gör mig trååånande o galen utav lust och åtrå!! TSSSSSssssss!!! Sikket sätt!! ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 23:48:29 följande:
    figurehead skrev 2010-06-26 23:46:18 följande:
    åhh nej,

du skriver underfundiga inlägg som tvingar oss oskyldiga till tolkningar som är under bältet, jag vill nog påstå att ALLT är ditt fel
    Se till att starta en tråd så ska jag ta fullt ansvar där Drömmer
    Cee o AC's tråd... Osså komemr MP in o tar åt sig heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela äran när vi väl gift oss ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 23:56:20 följande:
    Döp tråden till tummen

sen berättar du om dina tummfantasier och ac´s roll i det hela.. och att den otäcka antika häxan får dig att tänka orena tankar.. och hur hemsk det är.. och är du en dålig mamma om du sjunger var är tummen osv.... Tungan ute

Ni vore inte dom första jag parat ihop på FL *ler lite hemligt*
    *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Då kommer socialen o hämtar upp lillstumpa e jag rädd :S

Jassåååå du e en ihopparerska du ;P
  • Cee
    figurehead skrev 2010-06-26 23:59:01 följande:
    hmm, fortsätter jag att heta AC så kanske det där bröllopet ställs in
    Nej nej nej..i morgon är det bara ett år kvar ;P AC o Cee klingar så fiiint tillsammans ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-26 23:59:49 följande:
    Mmm... lyckas para ihop andra.. men inte mig själv *fnys*
    Lämna dte till oss... på ons ska vi hitta en karl åt dig ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 00:00:52 följande:

Cee.. du har en given sandlådesucce nu.... seså.. shas iväg och fixa trådarnas tråd...
    *hehehehehehehehehe... mmhmm..vore ngt minsann...men allllldeles för lite blod i huvudet för att kunna författa ngt sådant nu ;P
  • Cee
    Majuutschi skrev 2010-06-27 00:03:35 följande:
    Men inte ska ni fly min tråd heller
    *hehehehehehehehe...nänänänän... skulle bara ha den som ventilering när jag får dåligt samvete för mitt orena leverne ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 00:04:11 följande:
    Försök hitta nån här man inte pillat på redan Drömmer

Ja men har du pillat reda så vet du juh vad de går för ;P
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-27 00:04:11 följande:
    Försök hitta nån här man inte pillat på redan Drömmer

Du kan väl ta ngn utav AC's buggpolare ;P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D