• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Välkommen!

För att skriva i denna tråd har vi vissa krav...

Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen

Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

Även support/stöttande mammor är välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05

Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

TRÅDFEST!!!!!!!!

När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

The List

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

Jubileumskryssning!!

När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

• Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-05 16:06:13 följande:
    han säger att han inte har fått de och viljan finns... vet ej va ja ska tro..
    ta det lugnt och överanalysera inte etta nu.
  • figurehead
    sugar rush skrev 2010-08-05 16:25:29 följande:

snyggt intro
    visst var det, jag vet hur man gör en entrè
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-08-05 16:26:39 följande:
    ta det lugnt och överanalysera inte etta nu.
    nej jag vet han vill ses.. men han känner sig dum eftersom han har massa nu innan han börjar jobba... fick en liten klump i magen så vi får väl se...
  • Fletcher Reed
    figurehead skrev 2010-08-05 16:27:09 följande:
    visst var det, jag vet hur man gör en entrè
    Sluga, dumma djungelbjörn!
  • figurehead
    sonen08 skrev 2010-08-05 16:30:53 följande:
    nej jag vet han vill ses.. men han känner sig dum eftersom han har massa nu innan han börjar jobba... fick en liten klump i magen så vi får väl se...
    det ordnar sig nog,
  • figurehead
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 16:31:15 följande:
    Sluga, dumma djungelbjörn!
    jag ska lära dig aaalt jag kan
  • sugar rush
    sonen08 skrev 2010-08-05 16:30:53 följande:

ja vill han verkligen ses så e de ju bra... o då borde ni kunna lösa så att ni kan ses, på dagen, över en lunch, på rasten du kanske har lättare att ha barnvakt över dagen, eller när sonen börjar dagis så kan du hälsa på han.. plugga kan du ju göra resten av dagen..

• sonen08
    sugar rush skrev 2010-08-05 16:33:10 följande:

ja vill han verkligen ses så e de ju bra... o då borde ni kunna lösa så att ni kan ses, på dagen, över en lunch, på rasten du kanske har lättare att ha barnvakt över dagen, eller när sonen börjar dagis så kan du hälsa på han.. plugga kan du ju göra resten av dagen..

jo men han jobbar som lärare.. och hanbörjar den 12.. tar 2 h med tåg dit... Men men vi löser de
    sen om de blir något men nu hade ja sett framemot o ses nästa vecka men han kunde sagt de innan att de är mycket o göra..
  • Queenie70
    figurehead skrev 2010-08-05 00:15:33 följande:
    jag kan bli intresserad av någon på nätet, men sen måste man ju träffas irl för att det ska kunna utvecklas.

men det är väl ytterst få som man verkligen lär känna,
    Fast Vilda verkar faktiskt vara lite annorlund. Inte så mycket råhet utan en trevligare ton.

Faran med internetdejting är att man blir jäkligt kräsen. Man blir liksom skadad (i alla fall som tjej) och ratar folk på löpande band och tror alltid att det nog finns nån som är liiiite bättre så även om man får kontakt med nån som verkar bra så ger man det liksom inte en chans för att utbudet verkar vara oändligt.
  • Queenie70
    sonen08 skrev 2010-08-05 13:18:24 följande:
    nepp nu är de inte exet som strular.. utan killen som ja ska träffa han har för mycket nu inför sitt jobb och så han känner att de blir för mycket o ses nu men han vill ses men ja jag vet inte...
    Med risk för att du blir förbannad på mig igen, måste jag ändå säga att enligt min erfarenhet så ser en kille som verkligen är intresserad till att träffa en. De som drar på det, skyller på "mycket på jobbet" etc. brukar i själva verket inte vara jätteintresserade, men vill samtidigt hålla en på halster, utifall inget bättre dyker upp.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D