Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

God morgon!

Jag lever och är hur pigg som helst fast jag inte ha sovit mycket i natt 0:)

• cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-26 11:15:41 följande:
    Nee, kan jag tänka mig att du inte har...   Drömmer
    Och nu inatt festa jag till kl 5 så jag är bra mör i kroppen idag ska snart bara ringa stora älsklingen och sen soooooova bredvid lilla älsklingenSolig
  • cajsasmamma
    singel pappa83 skrev 2013-01-27 21:25:12 följande:
    Hade inte velat ha en tjej som går upp en timme tidigare bara för att fixa till sig innan ja vaknar, å jo ja vet att d finns sånna! 
    den man är tsm med och älskar den älskar man väll 24/7  ?  
    ja det är väl bättre att vakna en timme tidigare och ha sex?
  • cajsasmamma
    Wham skrev 2013-01-28 07:58:46 följande:
    va surra ni om?

Cm . hur gåre med mannen ?

sex på morron - ja tack!

sminka sig innan mannen går upp - nä jag vaknar när jag vaknar, ja vill sova så länge de bara går...    

off to work!       
    nice att se att du är kvar här.

Allt går enligt planernaDrömmer

Jag sminka mig nästan enbart när jag ska på fest, men sen är jag ju snyggaste bruden i världen och sen undrar jag, hur i helvete man sminka sig en timme!!!!??? för mig ta det max 15 min att få till en bra fest make-up. 
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-01-28 10:11:33 följande:
    Phu..läst ikapp.. tur ni inte varit föööör flitiga på tangenterna

Överlevt helgen, gasat runt på is i 2 dagar.. så kul

Mindre kul var att gubbens konto blev kapat och lönen försvann... men efter samtal med polis och bank så har nu hälften kommit tbx... borde vara skottpengar på dessa idioter Demon och sen har foglossningen satt igång ordentligt Obestämd

Och idag höll jag på att göra mig olycklig på skolan.. trodde man meddelade att det var studiedagar men tror denna skolan missat det... Död jättekul att gå upp halv 6 och åka hem och sen trava till skolan och det är stängt... *kill kill kill*

Såja..avreagerat mig lite iaf Solig
    Att åka på is är roligt!

På våran kommuns hemsida står alla årets lov-studiedagar , men sen meddela ju skolan om det med veckan innan. Konstigt att ni inte fått hem en lapp om det.

• cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-01-28 11:00:31 följande:
    Vi har fått hem ett häfte där all ledighet inklusive studiedagar står med, men denna missade de tydligen. Och ja, väldigt konstigt att vi inte fått info om det. Jag var inte den enda som kom dit med barn idag, mötte flera uppretade föräldrar.
     Trevlig att stå där med ungar som man inte kan lämna i skolan om man ska tex till jobbet. 
  • cajsasmamma
    DragonWoman skrev 2013-01-28 11:10:27 följande:
    Mmm, det var några pappor i arbetskläder som kokade ganska rejält. Ska bli intressant att se vad de säger imorgon om saken. Rektorn lär ha telefonsvararen full med mindre trevliga meddelanden iaf... men det kan hon ha {#emotions_dlg.djavulsk}
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • cajsasmamma
    Wham skrev 2013-01-28 12:34:59 följande:

Va kul sååå glad ja bli Nä ja fatta inte heller, 15 min då ha man hunne me håret oxå
    måste beror på att vi är superskönheter
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2013-01-28 17:39:05 följande:
    Smink..?

"Funderar"

Och vart hamnar man på skalan om man ALDRIG använder smink, då..?  

Du hamnar bland oss naturligt vackra
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D