Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-08-06 21:25:43 följande:
    Om en stund... intar just nu min frukost/lunch/middag..... Drömmer

Några började ju prata mat i tråden... så jag blev lite hungrig..... btw, naturell keso är ju förjävla gott....
    OKI ät i lugn o ro !
    Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
  • Raggarbruden
    DragonWoman skrev 2011-08-06 21:42:28 följande:
    Hehe.... alla i denna tråden som har konto på fejjan borde börja spela DoA till o börja med.... sen kan man be andra effellare att joina... så kan vi skapa en egen allians.... FLs Crazy Dragons....
    mmm hur får jag ett gruvbrott
  • Raggarbruden
    DragonWoman skrev 2011-08-06 21:46:56 följande:
    Gå till fält och bygg det... likaså med stenbrott och gård... gård ger mat, gruva ger malm och stenbrott sten... allt behövs för att kunna bygga mer saker i bl a staden... o ju mer du uppgradera desto mer ger de olika sakerna
    insåg nyss det när ja kollade !
  • Raggarbruden
    DragonWoman skrev 2011-08-06 21:52:11 följande:
    uppdatera staden med, du får 3 nya fält varje gång. Vetenskapscentrum är bra, garnisoner och hem. Hemmen är bra, du får folk som betalar skatt, pengar behövs med.....
    ? ? ?
  • Raggarbruden
    DragonWoman skrev 2011-08-06 22:00:11 följande:
    tryck på staden.... sätt pekaren på en tom plats o tryck upp så du ser vad du kan bygga... ta ett hem... o börja bygg.... eller en garnison.... jag tror man bör ha minst 10 garnisoner.... sen ska du bygga ett kläckeri,,, officersbyggnad, fabrik osv..... se iaf till att du bygger vetenskapscentrum, fabrik, smedja, vaktpost, magasinbyggnad, officersbyggnad, mönstringsplats. Det är byggnader man bara har en av. Hem och garnison kan man bygga många av.
    OOOOOK
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D