Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-09-02 22:49:47 följande:
    Ikapp o läggdags!

Imorn blir det skola hela dagen, sen dans-pass på friskis o sen ta bilen till Uppsala o parta med Malena.. O även träffa en nätvän för första gången irl.. O så köksporr..

Gonatt o sov gott gullisar!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
    Du få berätta mer om det dära med köksporr !?!?Skrattande
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-03 21:11:38 följande:
    Hallå?? var är alla ikväll???
    Jag sov igår kväll!!!
    Hur är det meddin tand???
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-04 08:17:20 följande:
    Dålig fart i tråden nuförtiden

Jag kommer tyvärr inte delta så mycket idag heller troligtvis.

Det är visst någon som fyller år här hemma så det kommer visst lite familj och hälsar på idag.

Morotskaka och Tarte tatin (fransk äppelpaj) blir det till kaffet.

Bosse får säkert nåt ben att tugga på. Hundben alltså
    Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • cajsasmamma
    Malena79 skrev 2010-09-04 08:22:43 följande:
    Fy farao för 80% sprit. Halva kvällen borta och dessutom hånglade jag med 22åriga grannen Förvånad Stackars Maja fick alldeles för onyktert sällskap. Kvällens bästa var iaf att träffa min farbror som gav mig 500 i veckopeng
    Haha det är gott med 80% ju. ;) jag brukar köra med 80%rom det är så jäkla gott!!!

Kul farbror du har :D
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-09-04 14:48:45 följande:
    får skicka ut maja så får hon kolla så att det är fritt fram :)

här  verkar det bli en riktigt slappar lördag verkligen inte gjort nått idag  :) Såå skönt så sitter pappa och leker med nya iphonen tog ju nån timme bara att få över telefonboken :P
    Skönt att bara ta det lugnt och slappa ibland!!! Och jag är faktiskt lite sotis på folk som bara kan gå hemma tex en hel helg och inte göra nåt. Jag lider som sagt av att jag är arbetsnarkoman!!!
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-04 16:36:23 följande:
    Stroh rom?
    Yes det dricker jag små snabbsar :) eller så ta jag en liten skvätt i varmt the när jag känner mig lite småkrasslig ;)
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-04 16:37:17 följande:
    då är jag fritidsnarkoman
    Cool  ja det är ju bättre än vad jag är.... Försöker bättra mig men det fungera inte så bra alla dagar i veckan!!!
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-09-04 19:04:49 följande:
    jaom man inte haft barnen skulle man nog varit arbetsnarkoman  va ju nära på att jobba i dag ändå men behövde slappna av lite så va riktigt bra att det varit så lugnt idag :)

sist jag drack 80% va innan jul precis vi skulle bara slappa o ta det lugnt slut med att vi gick på krogen och dansa och sen efterfest så somna väl vid 6-7 på morgonen o sen va man ju lite bakis efter det haha.
    Jag har barn och är arbetnarkoman fast det har jag alltid vart. haft 4jobb som mest samtidigt men nu klara jag mig att ha mitt eget och sen jobba jag extra på travskolan eftersom jag måste få in praktikt för min utbildning :) och nu på sommarn dömer jag på ponnytrav ,

Hahahaa jo det kan gå häftigt till om man dricker 80% man kan ju inte dricka det som när man pimplar öl ;)
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-09-04 20:40:04 följande:
    Denna helgen kunde man ju hoppa över Igår var de min tand och idag var de sonens tur Han föll ner från en stentrappa o slog i tinningen Fick bli en tripp till akuten med han Där möttes sonens pappa upp oss och sonen blev som alltid blir när pappa är med suuuuperglad och pajas...Så de skickade hem oss eftersom de inte såg att de var något fel på han.. Men ja menar han blir alltid sån när pappa är med kvittar ju...Tycker de borde vara nogrann o kolla på han.. Så nu är ja nojjig för att de inte undersökte han grundligt för hade ja vart själv där så hade han inte vart så uppspelt alls..
    Nej vilken tråkig helg :( arg man blir när dom inte undersöker ordentligt :(  min lillebror fick sitta sammanlagt ca 26 timmar i 3omgångar innan dom tog han på allvar :(
  • cajsasmamma
    figurehead skrev 2010-09-04 23:26:29 följande:
    yäck,

gillar inte stroh rom, tycker det smakar trä på nåt sätt.

Finns bättre saker att hälla i sig när man är krasslig,

Drack 66% absinth en gång. Jag som annars inte blir stökig på fyllan välte glas och hade mig. Men kul hade jag
    Smaken är som baken , delad alltså :D jag tycker det smakar som glass :)

och huvudsaken med allt är att man ha kul , eller hur ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D