Inlägg från: Banshee Queen |Visa alla inlägg
  • Banshee Queen

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-08 15:33:17 följande:
    hade ja haft bil hade ja packat in allt och åkt hem till han med skiten men nu har ja inte det och ja har sagt till han i 1 års tid du får plocka upp dina saker på VINDEN annars slänger ja ut de.. Nu är ja trött på detta... Mailade han nu och sa de som syns de plockar ja bort men de i garderboerna de får du f*****n fixa själv för ja är trött på se detta nu.. de är en stoor klädgaderob som man ska kunna gå in i men de ligger skit i heeela den som är hans.. enbartr hans.. ja mina ljustakar ligger på hatthyllan men de är de enda som är mitt där inne... resten är hans.. ja vill kunna få upp de på vinden få in mina nya saker under hösten och känna WOW mitt hem då ja aldrig haft ett eget hem innan så här... har vart inneboende hos mina ex med deras saker nu har ja äntligen en egen lägenhet men kom bara hit med 1 kasse kläder nu har ja och sonen 1 trea och vi har VÅRA saker och ja ska fylla på med mitt men orkar inte ha hans skit mera... har sagt till han hundra gånger han bara jajajja....de tog han 1 år och få ut alla flytt kartonger ur sonens rum som JA började plocka med då fick han en spark i röva...
    Du gjorde rätt i att maila honom, och jag förstår att du vill ha bort hans grejer.
    figurehead skrev 2010-08-08 15:35:28 följande:
    ouch!
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:31:48 följande:
    oh förlåt... du är ju ung
    beror väl på vad man jämför med
    Förlåt. Skäms
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 15:37:49 följande:
    vänner vore väl en överdrift att kalla oss då..
    vi var hos en jurist
    Förstod nästan det.
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 15:43:10 följande:
    japp.. om 1½ vecka börjar sonen dagis igen och börjar ja plugga så kommer ja inte ha tiden eller orken att fixa det. Då vill ja ara kunna handla de som behövs till lyan så sätter ja min prägel har även sorterat kläder som ska upp på vinden o sånt som ska lämnas till klädinsamlingen men nu orkar ja inte lyfta ett finger mera har gjort mitt för idag
    Vad ska du studera?
  • Banshee Queen
    sonen08 skrev 2010-08-08 15:45:50 följande:
    hoppas komma in till fritidspedagog här i kristianstad Skönt att man har nära till en högskola så man slipper dra upp sonen och flytta har dagiset på vägen till höskolan tack vare att han går i andra sidan stan
    Håller tummarna för att du kommer in..
  • Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-08 15:47:40 följande:
    Ingen fara, jag tål mer än så
    Bra, jag vill ju inte såra någon.Glad
  • Banshee Queen

Nu har vi ätit tacos med mitt ex (barnens pappa) och mina föräldrar. Nu är det lite chips och mys i soffan som gäller.

• Banshee Queen
    figurehead skrev 2010-08-08 19:39:56 följande:
    låter trevligt
    Det var det, och gott. Nu sitter vi bara och myser, tänkte hålla dem vakna i nån timme till så jag får sova till efter åtta imorgon iaf.Glad
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 19:43:56 följande:
    haha,, så du menar att de verkligen funkar i ditt hem???
    imponerad!!!! här e de samma tid ungefär varje dag... oavsett om hon somnar sju eller nio
    Det tog lite tid, men efter ca en veckas nattning kring 20:30 och tidiga morgonväckningar så bröts de sakta ner. {#emotions_dlg.djavulsk} Sen hjälpte det nog med mitt morrande varje morgon om att det var bäst för dem att de somnade om och inte väckte varandra, men det talar jag tyst om. Oskyldig
  • Banshee Queen
    sugar rush skrev 2010-08-08 19:48:25 följande:
    haha,, sådär försöker ja göra oxå.. om damen vaknar typ halv sex så smyger ja dit o så säger ja att de e mitt i natten, nu måste vi sova... sen förhoppningsvis så lägger hon sig o då smyger ja ut igen.. ibland lyckas jag få henne att somna om o ibland inte.. me huvesaken e att ja vinner kampen ialla fall hahahaha
    Jo, den här sommaren är faktiskt första gången som det har gått för mig att göra på det här viset, jag vet inte hur det kommer att gå sedan när dagisrutinerna börjar, men jag misstänker att det blir tidiga mornar varje helg, tyvärr.
  • Banshee Queen
    daddy XL skrev 2010-08-08 19:48:38 följande:
    NÄ INTE JAG !!  ;)

blää sista dan man e ledig ska det självklart bli FULLT med grejer man måste hinna  sååå typiskt men kanske e bra då somnar man förhoppningsvis tidigt kanske .
    och om dom ber än att jobba över redan första veckan skulle jag inte bli förvånad iaf  har en känsla av att det är MASSOR att fixa  som måste va klart tills torsdag :@
    man kanske bara ska o bädda ner sig i soffan och se på lite film eller nått istället :D
    Låter som en bra idé, ladda batterierna.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D