Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
sonen08 skrev 2010-08-08 15:33:17 följande:
hade ja haft bil hade ja packat in allt och åkt hem till han med skiten men nu har ja inte det och ja har sagt till han i 1 års tid du får plocka upp dina saker på VINDEN annars slänger ja ut de.. Nu är ja trött på detta... Mailade han nu och sa de som syns de plockar ja bort men de i garderboerna de får du f*****n fixa själv för ja är trött på se detta nu.. de är en stoor klädgaderob som man ska kunna gå in i men de ligger skit i heeela den som är hans.. enbartr hans.. ja mina ljustakar ligger på hatthyllan men de är de enda som är mitt där inne... resten är hans.. ja vill kunna få upp de på vinden få in mina nya saker under hösten och känna WOW mitt hem då ja aldrig haft ett eget hem innan så här... har vart inneboende hos mina ex med deras saker nu har ja äntligen en egen lägenhet men kom bara hit med 1 kasse kläder nu har ja och sonen 1 trea och vi har VÅRA saker och ja ska fylla på med mitt men orkar inte ha hans skit mera... har sagt till han hundra gånger han bara jajajja....de tog han 1 år och få ut alla flytt kartonger ur sonens rum som JA började plocka med då fick han en spark i röva...figurehead skrev 2010-08-08 15:35:28 följande:
ouch!sugar rush skrev 2010-08-08 15:31:48 följande:
oh förlåt... du är ju ung