Majuutschi skrev 2010-05-16 13:31:50 följande:
Det är ju snarare tvärtom känner jag.. När man var ung o dum var man mer öppen för tillfälliga kontakter osv, nu har man ju barnen... O dom gör före allt o dom gör att jag tänker innan jag gör nåt o jag vill ta det lite lugnt o inte ha för bråttom...
precis.. har vart singel i 1år sen ja o exet gick isär... sååå härlänge singel har ja aldrig vart tidigare.. max 3-4 mån sen har ja bara kastat mig in i ett förhållande..
Nu vill man dejta känna efter.. skriver en kille som ja kanske tycker verkar okej att vi ska ses så bakar ja lite blir nervös.. menar de är int bara ja som ska okeja han de är mitt barn med ju.. kommer de funka ihop ja du fattar... vill dejta ett tag o sen att de leder till något mer seriösare. att man inte ses dagligen utn man kan få längta och sakna... att man ittar på saker åt var sitt håll men ändå ses då o då o göra mysia saker ihop
sen att inte stressa med at vilja träffa mitt barn utan de ska kännas rätt.. både j o exet är överens att minst 3 månader seriöst förhållande innan vi drar in sonen i de
vilket ja tycker är bra. då är inte dejtandet inräknt