Inlägg från: Jonzonto |Visa alla inlägg
  • Jonzonto

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Hahaha! Grym tråd! :)

Några som hittat någe trevlig här då förutom högtalare? :P 

• Jonzonto
    Majuutschi skrev 2011-02-16 23:46:15 följande:
    Välkommen!

Jepp.. Jag har hittat kärleken via denna tråden..
    Coolt! Grattis! :D

Man kanske ska va lite mer aktiv här då! :P

Ska man skriva önskemål här eller hur är tanken?
  • Jonzonto
    Cee skrev 2011-02-16 23:46:46 följande:
    *hehehehe...nähä... bara högtalare som dealas med här Tungan ute

Så här seriösa, som vi är just nu, har vi nog aldrig varit.. Förvånad E bara för att sockerbullen försvann..o vips höjdes nivån! Så nu e  det bevisat!!! det var INTE MITT fel att nivån sjönk så låg tidigare idag!!! Tungan uteFlört
    Hahaha! Däm! Jag som redan har alla högtalare jag behöver och hörlurar för den delen.. Gråter Tungan ute
  • Jonzonto
    Cee skrev 2011-02-17 00:12:07 följande:
    Rackans då...vilken osis ObestämdTungan ute
    Ja.. :P
    Men ingen som har koll på några bra kaffebryggare då? Behöver nog köpa mig en ny sådan.. Funderar på en variant som gärna kan mala bönor och har termobehållare..
  • Jonzonto
    dlk skrev 2011-02-17 00:13:47 följande:
    Ja. Jag får lite vibbar av Aftonbladet-chatten för mååånga år sen. Det var tider det.
    Den skulle jag påstå va bättre iofs än det här för ändamålet som tråden används till! :P
    Oj, va nog första gången jag tyckte aftonbladet-chatten va bättre än något annat.. 
  • Jonzonto
    Cee skrev 2011-02-17 00:15:38 följande:
    Tyvärr...dricker inte kaffe. Men du kansek borde prata med jejosa... hon e en riktigt hinkare Tungan ute
    Haha! Okej! ;)
    Jag är bara fin-kaffe-drickare iofs.. Annars är de te som gäller för min del! 
  • Jonzonto
    dlk skrev 2011-02-17 00:17:12 följande:
    Helt klart. Och ja, en hel del har ju hänt sen dess. Men det här är som att ta en tidsmaskin och åka tillbaka till när man först upptäckte Internet. Fantastiskt.
    Hahaha! Fast då var det jättekonstiga och jobbiga att följa trådade forum... ;)
  • Jonzonto
    Cee skrev 2011-02-17 00:18:43 följande:
    Grönt The is da shit! Tungan ute
    Haha! :P
    Nä, rött te is da shit! Moahahahahaa! Demon 
  • Jonzonto
    Cee skrev 2011-02-17 00:23:04 följande:
    Tsssssssssssssssssssssssss...talk to the hand!! {#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute
    Sorry, missed you. What did you say? Only my ass was listening.. Cool
  • Jonzonto
    Majuutschi skrev 2011-02-17 00:24:14 följande:
    Svart te är ju det enda som det är nån mening att dricka.... Obestämd
    Hehe.. Nädå, det finns jättemånga goda röda te-sorter också, fast svart är iofs favoriten! Men har ett rött te som smakar ungefär som en blåbärspaj! Skrattande
    Men grönt har jag aldrig riktigt förstått mig på.. Obestämd
  • Jonzonto
    Majuutschi skrev 2011-02-17 00:25:30 följande:
    Jag har bara haft ett..
    8964688

Ja det finns men ingen är online längre.... Jag avr ju tvungen att testa om jag kom ihåg rätt för typ ett år sen o jag kom tom ihåg mitt lösenord... Förvånad
    Jag blev bestulen på mitt (använde det iofs inte längre då).. :(
    Men klådde dig med lite mer än 7 miljoner nummer om jag inte blitt av med det! ;)
  • Jonzonto
    Majuutschi skrev 2011-02-17 10:10:26 följande:
    Brorsan hade ett 6-siffrigt som vi alla 3 använde ett tag o hade jättekul varje gång hans kompisar (som vi alla 3 hängde med) undrade vem av oss det var som var online (standardsvaret var alltid "gissa! det börjar på M")...
    Hahahaha.. Spännande! :P 
  • Jonzonto

Haha.. Okej då, då blir det god morgon då! ;)

Ohh, det låter härligt.. Själv va jag hos en kompis och gjorde käk å kikade film.. Va trevligt de me..  

• Jonzonto
    NoMansWoman skrev 2011-02-21 20:47:11 följande:
    Ny stjärna i tråden?
    Nja, jag smyger lite här då och då... Men är så jobbigt att köra en forumtråd som en chat här på familjeliv.. så tröttnar efter ett tag! :P
  • Jonzonto
    lurksmulan skrev 2011-08-15 10:57:05 följande:
    Jo det gör det ju helt klart. Lite besvärligt när man är ensam bara. Obestämd
    Besvärligare.. Är de verkligen rätt ord?
    Jag skulle nog gå mer på "tråkigare"....  
  • Jonzonto
    jejosa skrev 2011-08-15 10:22:19 följande:
    godmorgon... jag sitter o försöker få igång hjärnan - funkar sådär :/

4 v till av semester skulle inte sitta helt fel Tungan ute
    Precis haft semester?
    Själv har jag jobbat 1v nu å känner väl att jag börjar komma igång... *suck* :P 
  • Jonzonto

Jag vet att det här låter helt otroligt, men jag stämmer fortfarande in på alla kraven!

(Också känt som att det här med dejting är nog inte min grej, men hoppas på att "ramla på" någon (och ja, vill du tolka det snuskigt är det klart godkänt för min del))

• Jonzonto
    HäckHäxan skrev 2014-06-29 19:51:17 följande:
    If i bend over will you fall over me then

Jadu dejting, alltså jag fattar inte det där alls, så jag har inte ens testat det. Så säker är jag på att det inte är min grej alls. Tyst
    Hahaha! I just tried helping you... Whopise! Oskyldig

Aj då.. Ja, då blir de säkert en bra bunt klurigt å hitta någon! :-/
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D