• Agdaa

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

trolletsmamma skrev 2011-01-20 22:55:05 följande:
    tro va  fan ni vill men stod de siffrorna på maskinen ju ja ljuger fan inte idioter heeeej dåååå
    Oj, vilket humör Förvånad

Men gumman, när man har så lätt att döma andra som du har så måste man väl kunna lyssna på sina kompisar när de försöker hjälpa till oxå?
    Är du lika hektisk mot dina partners så är det nog inte så konstigt att du är singel Foten i munnen
  • Agdaa
    trolletsmamma skrev 2011-01-21 20:31:18 följande:
    Kan ju lägga till att allt står på ENG på min crosstrainer så 140 kal kan ju mycket väl stämma fast man omvandlar de..
    Ehhh.. undrar hur mycket 140 kal är på engelska? Drömmer
  • Agdaa
    trolletsmamma skrev 2011-01-21 21:26:23 följande:
    ööööö för de står överst kanske?????????? eller du ser dåligt????
    Oj nu vart det visst liiiiiiiite hetsigt igen.
    Hur är det med nerverna egentligen?
  • Agdaa
    trolletsmamma skrev 2011-01-21 21:28:10 följande:
    de vet jag väl med........... är inte född i går...
    och du gör exakt vad? för att undvika sexuellt överförbara sjukdomar??
  • Agdaa
    trolletsmamma skrev 2011-01-21 21:33:29 följande:
    ja men ursäkta att jag har en diagnos som heter ADHD som gör att MITT HUMÖR KAN VÄNDA!!!!!!!!!!!!!! de är INTE mitt fel de är min diagnos som gör jag kan väönda men ska inte störa er mer HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Va trött jag eeeeeee på alla som gömmer sig bakom sina diagnoser Demon

Men det värsta av allt är att såna som du har barn, stackarn- å du som dessutom tar hand om barnet själv. Man blir ju mörkrädd Spöke
  • Agdaa
    Agdaa skrev 2011-01-21 22:13:05 följande:
    Va trött jag eeeeeee på alla som gömmer sig bakom sina diagnoser Demon

Men det värsta av allt är att såna som du har barn, stackarn- å du som dessutom tar hand om barnet själv. Man blir ju mörkrädd Spöke
    ... å så lär det bli några till verkar det Gravid
  • Agdaa
    trolletsmamma skrev 2011-01-21 22:25:46 följande:
    kan tala om för dig att mitt barn inte påverkas att jag har en diagos så där kan du enbart hålla tyst om jag en superbra mamma öser kärlek över mitt barn o de är tryggt med!!!! varför skulle jag vara en sämre förälder för jag har adhd????? finns de som har de my´cket värre
    Räcker med att läsa dina utbrott här för att få en uppfattning. Klart som f-n att ett barn märker av såna grova humörsvängningar. Vilken planet lever du på gumman?

..å jag tycker att det är du som borde hålla käften. Du har ju lyckats vara otrevllig mot de flesta här ikväll. Men imårrn skriver du väl om hur bra det går med träningen å hur perfekt du är igen. Suck!!
  • Agdaa
    SkäggBiffen skrev 2011-01-21 22:52:33 följande:
    Detta är lite annorlunda. Stod livets pussel på kartongen. Oändligt med bitar och förhoppningsvis tar det minst 50 år att färdiglägga det

Har iofs en STOR bit på plats som man kan bygga runt
  • Agdaa
    trolletsmamma skrev 2011-02-05 14:48:31 följande:
    heheh akta dig-) är med barnfri de helgen:P
    Oj, här går d undan må ja säga.
    Va inte du redan på smällen efter 1:a dejten med reservdejten?
  • Agdaa
    LitenMan skrev 2011-02-05 16:07:23 följande:
    Sista åren min fru och jag var gifta var katastrofalt, sex hade ca 4ggr/år
    men inte en enda gång var jag otrogen.
    och jag lämnade henne innan jag inledde något nytt.

den nya jag träffade dumpade mig när vi var 35mil hemifrån och 4dagar kvar på semestern, vi var nere hos hennes föräldrar och jag hade ingen möjlighet att ta mig hem, utan fick lida mig igenom dessa dagar.
    hon fick mig att förstå att förhållandet var över samma dag som vi kom dit ner......

visade sig nyligen att hon dumpade mig för att hon blev intresserad av en av mina grannar....
    Gråter
  • Agdaa
    LitenMan skrev 2011-02-05 17:31:30 följande:
    jag sörjde då, men nu när jag tittar tillbaks så är jag bara glad att ha blivit av med fanskapet ;)

nu är jag mätt o belåten, skulle man bara haft någon att dricka kaffe med
    Samma här.

Men det är tungt i stunden.
    Men skönt att det är historia nu Glad
  • Agdaa
    trolletsmamma skrev 2011-02-05 17:35:20 följande:
    och nu vaknade du till liv.

har du inget bättre för dig eller???? men jag ignorerar dig....
    Var du inte gravid?
    Har du testat dig?
    ...och köpt preventivmedel till nästa gång?
    Du kanske skulle göra det annars Cool
  • Agdaa
    LitenMan skrev 2011-02-05 17:31:30 följande:
    jag sörjde då, men nu när jag tittar tillbaks så är jag bara glad att ha blivit av med fanskapet ;)

nu är jag mätt o belåten, skulle man bara haft någon att dricka kaffe med
    Kaffe

Glad
  • Agdaa
    trolletsmamma skrev 2011-02-05 18:01:11 följande:
    har du läst tråden så borde du veta svaret...... eftersom du vet om "reservdejten" som jag inte har nämnt mera än den dagen då de skedde så me andra ord så borde du ha koll på tråden......mystiskt eftersom du blev medlem samma dag då de braka lös i tråden........

ha de bra...... jag tänker inte ödsla mera tid...
    Har läst ikapp nu å kan faktiskt inte hitta nåt om nån gravtest el abort el nåt sen du senast skrev att du varit ute på en engångsdejt å hoppat i säng med karln redan första kvällen.
    Det vet jag tydligen om eftersom det var det jag frågade från början!! Det var inte det jag frågade. Utan om hur du gjorde med graviditeten. Men skitsamma, det skiter väl jag i.
    Hursomhelst, hoppas du har lärt din läxa o ser till att skydda dig i framtiden. Det är var och ens förbannade skyldighet, speciellt om man är så lösfotad.
  • Agdaa
    Oskartkt skrev 2014-07-25 21:38:33 följande:

Hör av er till mig. 24 årig kille som tänder mkt på äldre kvinnor med barn ;)

Vad är d du tänder på som har med barnet att göra?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D