Inlägg från: Clownensglädje |Visa alla inlägg
  • Clownensglädje

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Jag vänder på steken. Nu vill jag ställa lite krav på kvinnorna. Eller är det omöjligt? Begår man ett brott då?

• Clownensglädje
    Planta skrev 2013-06-08 21:50:18 följande:
    Som att pissa på den heliga graalen..
    Ja händelse minst sagt. Men om jag överhuvudtaget ska bli ihop med en förbrukad och överbliven morsa så måste ju hon definitivt ha utseendet, charm och en hel del saker. Kalla mig ytlig. Jag kallar mig för realist och vill inte ha andrahandssortering...
  • Clownensglädje
    Bubsan skrev 2013-06-08 22:42:05 följande:
    Alla e nog smått ytliga, de som påstår sig vara annat ljuger, man vill ju att ens partners utseende ska tilltala en, men förbrukad och överbliven då får du nog ge dig in o leta nån annanstans för härinne finns inga förbrukade kvinnor :-P

Inte faan väljer man nån man inte vill ha, det säger ju sig självt :-P 
    Du förstår vad jag menar. Om det inte ställs några krav överhuvudtaget på kvinnorna så kan man ju bara dra den slutsatsen. Hur vore det istället om kvinnorna berättade om det överhuvudtaget hade något eftertraktat att bjuda på...
  • Clownensglädje
    Bubsan skrev 2013-06-09 00:09:30 följande:
    Klart jag förstår vad du menar, men krav hit och krav dit, ta det med en smula ironi

Sen vad du tycker är eftertraktat kanske inte en annan tycker, så om du finner intresse av någon så kanske du skulle skriva till personen i fråga direkt. 
    Klart jag tar det med en nypa av ironi men man blir ju faktiskt lite intresserad av att vända på steken....Det är ju trots allt nöje!
  • Clownensglädje
    Majuuu skrev 2013-06-10 22:35:54 följande:
    Ja med dendär inställningen kan det vara svårt att få napp här.... Tyst

Och jag skulle nog inte kalla dig ytlig.... Finns andra ord att använda... Katt
    Nej jag ställer bara motkrav...
  • Clownensglädje
    Majuuu skrev 2013-06-11 23:08:57 följande:
    Motkrav är ju att du lägger upp din egen kravlista på hur du vill att din potentiella partner ska vara eller inte vara. Tungan ute 
    Kraven i TS är ju dessutom bara våra grundkrav, sen har ju varje mamma egna tilläggskrav.
    Om jag ställer motkrav så skulle nog 90 procent av alla kvinnor ryka i denna tråd
  • Clownensglädje

Sitter och väntar på den ultimata milfen...

• Clownensglädje

Krav? Det finns inga krav här inne..

• Clownensglädje

Ja har man gnaget som avatar så är man ju förstås jävligt komplicerad....hallelujah...

• Clownensglädje
    Raggarbruden skrev 2013-08-04 21:00:16 följande:
    hihi ja bara det  
     Och kallar sig själv för raggarbruden..... Hallå varningssignaler?

Det är väl bara jag som får upp bilder på en fult tatuerad- överviktig brud som är kedjerökare och som har en whiskeyröst...
  • Clownensglädje

17 år...på något sätt tror jag dig....

• Clownensglädje

tråden borde heta...desperata runda Wt-mammor söker manliga slavar....

• Clownensglädje

Den dagen det dyker upp något attraktivt här så är det nog bara frågan om en hägring..

• Clownensglädje

Mandi vill bara ha stora hästk.....

• Clownensglädje
    Isnogood skrev 2013-09-28 17:31:47 följande:
    Du har fortfarande inte insett att vi inte imponeras..?
    Jag imponeras inte av er. Hade ni tagit hand om era kroppar och varit charmiga så hade det varit en sak. Men att bara sitta och klia sig i magen och ställa krav fungerar inte på mig...serru!
  • Clownensglädje
    Isnogood skrev 2013-09-28 18:21:38 följande:
    Av ren nyfikenhet, o för att jag har tid över:

SNÄLLA, rada upp ALLA problem med MIN kropp tack
    Alltid intressant o höra andras åsikter, särskilt när de "anklagar" en för att "klia sig i magen o ställa krav"   
    Det räcker väl med tatueringarna...
  • Clownensglädje
    Mandi74 skrev 2013-09-29 00:16:51 följande:
    Jag har ingen tatuering, tar jag hand om min kropp då?  

Please tell me.. vad fungerar på dig, så jag vet hur jag inte ska göra.

Världens suddigaste bilder säger ingenting..
  • Clownensglädje

Ja här är det som vanligt låg standard..

• Clownensglädje

Samma gamla desperata otränade mammor som vanligt..

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D