Inlägg från: gladavi |Visa alla inlägg
  • gladavi

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Mamma, singel och desperat. Stämmer bra det. Här har ni mig!!!

• gladavi

Ålder med? Satan!!!

Jaja, får väl erkänna att jag är 27 år men ser inte ut som en dag över 19,5!!! Säkert! Bor i Kristianstad.

• gladavi

Tyckte väl jag kände igen din signatur!!
    Trevligt att gå i flock!!

• gladavi

Happ, lite konstigt att komma in när ni har pratat på ett tag och som new in the croud så behöver man ju komma med nått lite klattchigt så jag ger ett bra intryck...

Ska jobba på nått fyndigt.

• gladavi

Hoppa in säger ni? Japp då får jag försöka anstränga mig och hänga med på vad ni pratar om.

• gladavi

Ähh, va fasen ska man hymla för. Jag tar tillfället i akt istället, även fast det inte var därför jag reggade mig på FL.

Någon trevlig tjej i eller nära Örebro? Hör av dig isf! Glad

Flyttar du till Kristianstad så kan jag visst vara trevlig.

• gladavi
    Punkster skrev 2010-08-01 19:31:35 följande:
    Haha, det är nog lite långt bort tyvärr...
    Isnogood skrev 2010-08-01 19:23:17 följande:
    Jag är OERHÖRT trevlig o bor ett litet  gäng mil ifrån

Men du e för ung
    Fast det behöver ju för den sakens skull inte innebär att du är för gammal Flört
    Nu tycker jag du är omöjlig. Man ska se möjligheter och inte hinder. Så det så!!!
  • gladavi
    sonen08 skrev 2010-08-02 20:38:15 följande:
    nepp inget hört från han MEn har pratat med en kille som inte bor låååångt ifrån mig och snygg är han med och ja hmmmm vi har pratat sen kl 10 idag typ hehe.. vet sjuuuukt.. Men ja vet ej de klicka till men har ju inte försummat min son hehe utan vi har kunnat vart ute o lekt med och busat och haft oss
    Roligt att du hittat nån att fördriva tiden med!! Jag håller tummen :)
  • gladavi
    sonen08 skrev 2010-08-02 21:15:57 följande:
    tack fick ett erbjudande om å följa med i helgen till Bakken i danmark men fick tacka nej måste hålla hårt i mina pengar ja har kvar..
    Surt, men det kommer fler tillfällen.
  • gladavi

Fråga och han har nån snygg kusin som jag kan ta :)

• gladavi
    sonen08 skrev 2010-08-03 18:44:52 följande:
    hehe enda namnet ja kom på eftersom toker är upptaget ju hehe. va heter de andra???

ja vet ej hur de går vi pratar lite nu. med vi får se hur de går ja vill träffa han och han gör mig glad o de pirrar i kroppen o ja leeeer
    Men va skoj!!!

Saknar den känslan. Hur gick det nu, hade han nån snygg kusin eller bror till övers? (orkar inte skrolla bakått och glo när jag kan fråga igen)
  • gladavi
    sonen08 skrev 2010-08-03 20:05:16 följande:
    tyvärr inte hans kusin var upptagen men ja jobbar på se om han har en kompis till övers
    Yes!!! Då kanske det finns hopp för mig med...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D