• Tricia

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

*kikar förbi* (sparar i favoriter och utvärderar)

• Tricia

Vågar inte skriva allt som poppar upp i mitt huvud då blir jag bannlyst från FL ...

Är i alla fall singel o mamma, desperat är jag nog inte men fan så sugen emellanåt på en man haha..

• Tricia

Mystic princess: Jo jag har erfarenhet av det där ja, finns en del pryda medlemmar på detta forum som liksom förlagt humorn

• Tricia

Har absolut ingen aning om vad ni bråkar om men skönt att FL är sig likt ... Har inte varit här på ett bra tag men känner mig genast som hemma ...

• Tricia

Ursäkta Nesslar, jag som verkligen bara hamnade mitt i det här och inte har en aning om vad det handlar om,  för din egen skull börja inte kopiera in msn inlägg, det är faktiskt inte schysst och inget som intresserar någon. Fridens

• Tricia

FL är väl inte direkt stället man får ihop det på? Jag har i alla fall aldrig känt av den rosa, romantiska sfären här?

• Tricia

Kikar in o blir alldeles matt.. har ni inga liv människor??!! ... Jössesm helt omöjligt att hänga med här

• Tricia

Var med ett kort tag i den här tråden för eviiiigheter sedan... Kikar in o ställer en fråga... Är alla killar (utan barn) livrädda för en tjej med barn?? Trodde inte det men nu efter min senaste 3 månaders relation undrar jag. Vi har kännt varandra i 10 år men ändå kunde han inte fixa det faktum att det kom två små med på köpet... Är det en utopi att hitta någon som klarar av det?

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D