sonen08 skrev 2010-05-16 13:43:24 följande:
såååå sant barnen går före allt kan inte en kille acceptera att han kommer nr 2 så är han inget att ha... dejta en kille.. men hans ord som han sa fick mig att backa... mitt barn är mit allt... han tyckte exet skulle ha ha mera fr att vi skulle kunna ses oftare... men de är inte vårat "avtal" ja har han på veckorna o hans pappa kan ställa upp om ja sk iväg på möte eller dejt" men int varje vecka... sen sa han ja du leta ju inte efter en ny pappa till ludwig.. öööööööööö never!!! han har sin pappa även om ja inte gillar ha så ä de hans pappa o de tnker ja aldrig ta ifrån han även om ja har kille. han är ingen som jaär ute efter att ersätta i papparollen isst skulle ja hitta en o flytta ihop så lär han ha åsikter i uppfostran men de är ja som drar de tyngsta lasset eftersom de r mitt barn...
Och sen, när barnen blir vuxna, och ni märker att ni inte är "allt" för era barn, hur kommer ni att reagera då?
Nuförtiden indoktrineras människor till att tycka att barnen är några slags "halvgudar". Det är de inte. De är bara små barn, som sen blir större.