Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-05-14 09:10:34 följande:
    Välkommen! För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:* Singel* Snygg* Trogen* Fräsch* Snäll* Social* Ärlig* Tycka om barn* Ansvarstagande* Kärleksfull* Romantisk* Glad/positiv* Bra i sängen Krav för tjejer:* Mamma* Singel* DesperatÄven support/stöttande mammor är välkomna. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html
    Eh, OK, jag faller på "singel" och "gillar barn".

Jag är osäkerpå varför det första är ett måste dock...
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Majuutschi skrev 2010-05-15 19:48:42 följande:
    Eftersom många av oss varit med om killar som sagt att dom är singlar o så är dom i ett förhållande o så har ju en del av oss blivit utsatta för otrohet... Sen om man vill bli en stöttande pappa som det finns möjlighet för mammor att bli, det har jag inte ritkigt bestämt mig för... Blir så svårt att hålla koll då..
    Fast det är ju just det - om man säger att folk måste vara singlar, så kommer ju de som ljuger att, ja, ljuga! Man premierar alltså då lögnaktig otrohet framför ärlig flersamhet. ;)
  • Dorian Ertymexx
    agnesokattis08 skrev 2010-05-15 19:58:57 följande:
    nä men om vi säj såhär då.. alla ICKE singlar,  gör er icke besväret att entra denna tråd,, den är inte för er!!! PUNKT!!!!!och med icke singlar menar jagSAMBOSÄRBOFÖRLOVADEGIFTAhelt enkelt dom som INTE är tillgängliga...O>Trohet är inte intressant i denna tråd, vill man va otrogen så ha ja några ja kan tipsa om..END OF STORY
    Fast jag är vare sig sambo, särbo, förlovad eller gift. :P
  • Dorian Ertymexx
    agnesokattis08 skrev 2010-05-15 20:05:42 följande:
    du är ett undantag haha
    Tssk tssk!
  • Dorian Ertymexx
    agnesokattis08 skrev 2010-05-15 20:09:25 följande:
    haha,ja men hon ligger ju i skillsmässa ju.. du få ju läsa på lite stinta...
    Aha, men om de blir sams då? Och har de kommit överens om att de får träffa andra under skilsmässan, eller hoppas mannen kunna lappa ihop saker, och blir det då inte otrohet?
  • Dorian Ertymexx
    agnesokattis08 skrev 2010-05-15 20:18:46 följande:
    jo, då blir de otrohet, men eftersom dom är överens så är det inte otrohet.. jag känner ju inte hennes ex i fråga men hahn kanske oxå gått vidare oxh då visar de ju ännu tydligare att dom inte kommer bli ihop..dessutom skulle ja tro att innan man går så långt som skiljdsmässa så är det nog över..
    Kanske. Men nu ska jag inte störa er mer. ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D